Jarig

 In de komende tijd gaan jullie wel regelmatig eens een kaartje zien
gemaakt met de mooie materialen van de lijn Write Your Story van Jenine's Mindful Art.
Ik ben dol op deze papiertjes
en er zijn zo'n toffe mallen en stempels bij, ook bedrukt vellum en micca!
Ik had het geluk om de volledige lijn te winnen bij een FB-winactie,
het is geen straf om hiermee aan de slag te gaan!

Dit kaartje maakte ik met een schets van een FB-groep.
Het was mooier geweest als de randjes bewerkt waren met de distresser en wat beïnkt,
maar we zijn dit (lang) weekend in Zuid-Holland. 
Ik heb papier en mallen mee, maar vergat mijn distress-inkt... 
En we zijn niet bij Doe@ding geraakt dit weekend.  Te druk met van alles... :
We bezochten donderdag de beeldentuin bij kasteel Ravesteyn in Heenvliet. 
Eindelijk weer na 2 jaar niet... 
Altijd de moeite om te bezoeken, veel variatie aan beelden in een prachtig decor!
Gisteren wat tuinwerk, wat geknutseld, geshopt
 (volgende zaterdag mogen we naar een huwelijksfeest, ik wou nog een nieuw jurkje...)... 
 Gisteren naar Oostvoorne, de Biber-bunker bezocht t.g.v. de bunkerdagen. 
Was ook weer een toppertje! 



Gebruikte materialen van JMA -Write your Story (Studio Light)
Write your Story- JMA Studio Light
Dessinpapier: JMA-WYS-PP34 en 35
Die-cut blok: JMA-WYS-DCB24
Doily: JMA-WYS-CD200
Randmal:  JMA-WYS-CD202
Andere:
Plakparels: JMA-ES-Pearl04
Bloemen en swirl: JMA-ES-CD205
Vlinders: JMA-ES-CS204
Alfabet gestikt: JoyCrafts

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Hobbyvision: # 121 - Vlinders

Reacties

Wauw hij is super mooi!
karin zei…
Prachtig kaartje met dit mooie papier.
In plaats van te rusten heb je het maar druk op je vakantie stekje 😊
Geniet ervan.
Groetjes,
Karin
Hetty P. zei…
Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
Je hebt er zo'n mooie sfeer op weten te creëren.
Leuk dat jullie weer in Holland zijn, lekker genieten.
Fijne dag,
Hetty
Hetty P. zei…
Zomaar een heel bericht geplaatst, denk ik dan maar niet terug te vinden.
In de herkansing.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, de spulletjes die je hebt gebruikt passen echt mooi bij elkaar en geven zo'n mooie sfeer.
Heel veel plezier op jullie vakantiestekje, lekker genieten.
Fijne zondag,
Hetty
Ellen zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Nancy en zeker supermooi papier in deze kleuren!
Je hebt wel geboft met deze prijs!
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Wat leuk! Jullie maken er meteen een mini vakantie van. Veel gedaan en gezien.
Je kaart is prachtig! Inderdaad een mooie lijn van Jenine.
Jullie vervelen je niet zo te lezen! Prachtig vintage kaartje!!
Daphne zei…
Deze vind ik ook heel mooi.
Nu je het inkt benoemd mis ik het een beetje maar ik had het uit mezelf niet gemist hoor😉.
Heerlijk hè die dagen dat er niks is een je toch van alles doet.
Josje zei…
Heel mooi met deze materialen
Groetjes Josje
Rina zei…
Prachtig kaartje in deze kleurencombinatie.
Groetjes Rina
Marfien zei…
Mooi om mee te werken, wat een prachtig pakket. Tof kaartje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils