An-Na Swap 8, opdracht 1

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met swappost.
Toen Angélique een tijdje geleden eens naar Koksijde kwam,
gaf ik haar het pakketje al mee,
liever wat meer knutselspulletjes voorzien dan veel postzegels plakken... ;-)

Dit is het pakketje:


                                        -             Cling Stamp Dotty Flowers – Art by Marlene – Studio Light (STAMPBM71)
                                -             Rub-On Transfers - Art by Marlene – Studio Light (RUBBM01)
                                -             Square Basic Shaker die (178) – Studio Light (SL-ES-CD178)
                                -             5 shaker blisters – Studio Light (SL-ES-BLIS02)
                                -             Blokje Ombre papier 15/15 -  Avec (Action)
                                -             15 vellen DSP Foil & glitter - Craft Universe (Action)
                                -             Uitgestanste basismallen Slimline Big Booboo die set -  WhimsyStamps 
                                -             Halve parels div. maten en kleuren - Action  + wat klein shakermateriaal


en daarbij 5 (misschien wel wat uitdagende) opdrachten waarvan vandaag dus de eerste... :

Maak een kaart met een zelfgemaakte achtergrond en de bloemenstempelset.

Voor mijn eerste kaartje gebruikte ik uit het pakket
de Dotty Flowers-stempelset en de Rub-Ons.


Eerst maakte ik mijn achtergrond met 3 kleuren distress oxide en een stencil.
Ik vind het wel eens leuk om maar een gedeelte van de stencil te gebruiken.
Van deze achtergrond heb ik een label uitgestanst (Studio Light)
en daar dan een aantal van de bloemenstempels op gestempeld met versafine black.
De verjaardagswens maakte ik met letters uit de diverse rub-ons-alfabetten.
Wat zijn die leuk om mee te spelen!
Dit heb ik dan gemat op zwart voor wat contrast.
Ik twijfelde om het label zo te laten maar plakte het uiteindelijk toch op
en maakte zo een slimlinekaart.


Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique.
Jij ook ?  Breng je haar ook een bezoekje ?

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Nicolette zei…
Wat een leuk idee om de ticketmal nog op een slimline te verwerken.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Leuk pakketje en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt!
Daphne zei…
Creatief hoor!!
Het is ook wel een heel mooi pakket wat je hebt samengesteld.
Leuk, het label, ik snap je twijfel, maar ik vind het toch wel heel mooi dat je het uiteindelijk op een kaart hebt geplakt.
Ik ga gauw even bij Angélique kijken nu.
Marja zei…
Leuke kaart Nancy!
Mooie achtergrond maakte je ook leuk om het label op een slimline te verwerken.
Groetjes Marja.
Wauw super leuk bedacht!
Eri zei…
Je kaart is prachtig geworden Nancy! Leuk dat label op de slimline kaart, mooie achtergrond, en speelse tekst.
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Ziet er super gaaf uit allemaal…leuk gedaan!
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Tof kaartje, leuk idee
Margreet zei…
Wat een mooi, uitdagend pakket heb je gemaakt.
Jouw versie voor de 1e challenge is supergaaf geworden. Ik ga gauw bij Angélique kijken.
xxx Margreet
Scraptastisch zei…
Altijd leuk om elkaar uit te dagen en er met dezelfde spullen twee hele verschillende kaartjes ontstaan! De ticketmal vind ik super mooi Nancy en zou ook zonder slimline al een blikvanger zijn maar opplakken kan natuurlijk ook!
xx Gerie
Wies zei…
Leuk pakket heb je gemaakt . En je hebt met de eerste uitdaging een mooie kaart gemaakt. Mooie zelfgemaakte achtergrond en leuk zoals je de bloemen en de tekst hebt verwerkt.
Femminde zei…
Hoi Nancy,
Wat een super leuk pakket heb je samengesteld. En wat een leuke resultaten.
En bij jullie al net zo verschillend als bij ons.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Angelique zei…
Wat een supergaaf label maakte je, leuk om er een kaart mee te maken. Prachtig je bloemen achtergrond. Dom, helemaal niet aan de rub-ons gedacht om te gebruiken voor de tekst.
Lieve groetjes Angélique
Sarah zei…
Geweldig leuk gedaan. Heel tof met de Rub on.
Wat een groot pakket daar kunnen wel 10 opdrachten mee verzonnen worden. Ik hoop dat het onderzoek morgen meevalt en we krijgen wel een nieuwe kans. X
GerJanne zei…
Wat anders dan Angelique! Dat is het leuke van zo'n pakket! Je kunt er alle kanten mee uit en er echt totaal verschillende kaarten mee maken. De jouwe is ook heel leuk.
Ans Gilbert zei…
Dat is een mooi pakketje om mee te knutselen, leuk om de tag op een slimline card te plakken, mooie stempels heb je gbruikt,
Groetjes,
Ansx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils