Gastdesigner challenge 40 bij Mijn Hobbyhonkchallenge : MHH Gelift

 In maart was ik één van de toppertjes bij Mijn Hobbyhonkchallenges van Angela. 
En dan mag je gastdesigner zijn bij een volgende challenge.
Leuk toch!

Leuke opdracht: MHH gelift:
de bedoeling is om één van de vroegere gastdesignerkaartjes te liften.
Leuk om zo alle kaartjes nog eens te bekijken en er eentje uit te kiezen. 
Ik zag op 20 juli 2019 (challenge 12) 2 leuke verhuiskaartjes van Annemarie en Merit,
 en omdat ik nog een verhuiskaartje nodig had leek het me wel tof om deze kaartjes te liften.
Zelfde huisje en opbouw, maar andere papiertjes, tekst en boompje...


Gebruikte materialen:
DSP In good Taste: SU
Huisje: Marianne Design COL1333
Stick Tree Tops en Stick Trees: Poppystamps 1224 en 1225
Tekststempel: Noor 6410/0526
Home: Noor

Dit waren de kaartjes van Annemarie en Merit:

 

Ook zin om mee te doen met deze challenge?
Alle informatie vind je hier.
Deelnemen kan nog tot 15 mei.

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier! Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy





Reacties

Nicolette zei…
Een hele mooie kaart, goed gelift.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Leuke kaart heb je gelift en leuk dat jij ook GD mocht zijn!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat anders lijkt dat, doordat je ander soort dp gebruikt hebt.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik hou wel van die kleuren die zo bij elkaar passen.
En de lift is goed geslaagd, want ik herken de kaart van Annemarie en Merit erin.
Eri zei…
Wat verschillende papiertjes al niet kunnen doen met een lift. Het is een leuke kaart geworden! Leuk dat jij ook GD mocht zijn.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat is jouw kaart gaaf geworden, Nancy. Heel mooi gelift!
Leuk dat je GD mocht zijn.
xxx Margreet
Prachtige kaart. Echt tof
Stunning. Really cute
grtjs Claudia

mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Angela zei…
Net wat Eri schrijft.... wat kan een ander papiertje toch het verschil maken.
Jouw lift is zo anders. Vind het een geweldige lift Nancy! Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn.
Ans Gilbert zei…
Wat leuk dat je GD mocht zijn en je maakte een hele mooie lift, heel leuk om deze te zien met ander papier,
Groetjes,
Ansx
Gina zei…
Heel leuk gelift met deze speciale reliëfpapiertjes ! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn! Groetjes, Gina
Epie zei…
Een prima GD liftkaart Nancy , fijne dag
Groetjes Epie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils