Plannerpagina's met de Pronty Floral Collectie

  Een tijdje geleden won ik bij een FB-live bij Hobbyvision
de volledige nieuwe  collectie van Pronty: stencils, foamstempels, chipboard en dessinpapier,
 allemaal in floraal thema.
Ja, ik weet het, bofkont hé! 

 Ik mocht hiermee 3 keer gastdesigner zijn bij Hobbyvision.

Voor mijn tweede project maakte ik met het prachtige papier mijn Planner-basispagina's voor juni,
die moeten natuurlijk nog aangevuld worden met foto's, anekdotes, extra decoratie ...








Gebruikte materialen van Pronty:
Pronty Floral Slimline: 471.201.003
Pronty Floral: 471.201.002
Voor de plannerpagina's gebruikte ik de materialen van Elizabeth Craft Designs.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Schitterende creatie, echt een bofvip!!
Wat een mooie pagina´s heb je gemaakt voor de maand juni , komen vast mooie foto´s bij.
groetjes Marjan.
Marfien zei…
Een prachtig werkstuk als voorbeeld, ze mogen trots op je zijn
Ans Gilbert zei…
Prachtige pagina's heb je gemaakt voor je planner, echt een bofbips om zo'n mooie prijs te winnen,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Ik zag je mooie prijs op FB al voorbijkomen, echt heel mooi.
Je planner is erg leuk.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
ZO Nancy, wat prachtig! uupermooie pagina's heb je gemaakt.
Angelique zei…
Wat een prachtige pagina's voor in je planner, zulk mooi dp. En je vakantie op Texel heb je al voorzien zie ik.Ook je kaarten met je gewonnen prijs zijn mooi geworden, allemaal zo stijlvol.
lieve groetjes Angelique
Scraptastisch zei…
Wouw Nancy wat schitterend is dit geworden! Heel mooi papier en de stansen van Elisabeth zijn super hè! Met foto's erin zal het nog mooier en ptachtig naslagwerk worden! Ik heb zitten genieten van deze post!
xx Gerie
Scraptastisch zei…
Vergeet ik nog te zeggen, heerlijk om zoveel moois te winnen! 🤗
Bernadet zei…
Wat heb je dit gaaf gemaakt nancy!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils