Kleurenkaartenteam : # 2021/06 - Groen en antracietgrijs

 Op deze laatste woensdag van juni
kleurt blogland in Nederland en Vlaanderen dankzij het Kleurenkaartenteam
 neongroen en antracietgrijs, de nieuwe kleur die Nelleke koos i.p.v. het paars.

Deze maand was ik wat op het nippertje om mijn kaartjes te maken,
het was me thuis niet meer gelukt,
en dan was ik nog mijn gekleurd papier vergeten mee te brengen naar Zuid-Holland...
Gelukkig hebben ze hier ook winkels    ;-)
(of zocht ik een excuus om te gaan shoppen ?)

Het groen is wat te weinig neon, maar ik heb mijn best gedaan,
en toch 3 kaartjes gemaakt.

Ik zag op FB wat kaartjes met de nieuwe blokjes van Marianne Design,
die leken me wel tof voor het Kleurenkaartenteam,
dus snel even naar Marlous in Doe@ding...


Gebruikte materialen:
Blokjes : Marianne Design LR0723
Alfabet gestikt: Joy 6002/1559


*****



Zijn deze pinguins niet te gek? Die kon ik toch niet laten liggen...
Voor het inkleuren heb ik me verholpen met wat kleurpotloden
die ik hier in onze voorraadkast heb.
De achtergrond is met inktpads van DécoTime gesponst,
valt veel bleker uit dan de inkt lijkt...

Gebruikte materialen:
Stempels Penguins in Paradise: MFT
Gefeliciteerd: Gummiapan

De binnenkant :


*****

Ook deze malletjes vielen in mijn mandje,
ik denk dat ik die heel vaak zal gebruiken,
past voor allerlei soorten kaarten.


De binnenkant:


Gebruikte materialen:
In Focus Floral Frames: MFT
Hoera: Gummiapan

En hier zie je de 3 kaarten samen, 
heel verschillend, ondanks dezelfde kleuren...
Was weer heel leuk om te doen,
dankjewel Martina dat je ons telkens weer uitdaagt
om met maar 2 kleuren, én evt. wit en zwart, kaartjes te maken.


Dit was de inspiratiefoto:


Zin in meer groen en antracietgrijs ?
Bezoek dan zeker de andere deelnemers van het Kleurenkaartenteam,
de blogadressen vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

3 schitterende kaartjes Nancy.
chantal zei…
Ik vind ze alle 3 tof. Zo zie je maar met wat je bij hebt je veel kan maken, een extra uitdaging.
Hopelijk fijne dagen gehad in nederland.
Liefs Chantal
wat een mooie kaartjes met de groene en antraciet kleuren combinatie ben weg van de pinguintjes zo schattig
groetjes ellen
Diny zei…
wat heb je leuke serie gemaakt in de KKT kleuren Nancy....ze zijn stuk voor stuk prachtig! En ja....de pinguins stelen natuurlijk de show!
Groetjes Diny
Sarah zei…
Wat zijn ze leuk Nancy! De eerste met de blokjes is tof,de pinguïns stelen de show en de laatste: wat een mooie snijmallen! Moedig is Dimi, ik wens hem heel veel succes! X
Daphne zei…
Nee joh, jij zocht geen excuus om nieuwe knutsel spullen te shoppen, je had echt ECHT niks thuis.....
Wat leuk om te zien dat je 3 heel verschillende kaarten kon maken, met deze mooie kleur combinatie. Ik vind de pinguïns het leukste🥰
Lekker hè, dat jullie eindelijk weer eens naar jullie vakantie huis kunnen ga nog maar fijn genieten verder.
Epie zei…
Oohh..wat drie gave kaartjes Nancy met letters en blokjes !!
Kijk me ogen uit zeg , Fîjne woensdag Epie ......
Marfien zei…
Ja, zo ken ik je weer, drie totaal verschillende kaartjes en alle drie superleuk, de vakantie doet je goed
Toch vervelend dat je voor het groen naar de winkel moest :-)
Laurespage zei…
Wat een 3 leuke kaartjes, totaal verschillend van stijl. Zou echt niet kunnen kiezen.
Groetjes, laurette
Wat leuk die blokjes, het lijken wel lego blokjes, leuk voor een kinderkaart, maar ook menig oudere man vind lego nog steeds leuk. Niet alleen mannen trouwens, ikzelf vind het óók leuk om wat in elkaar te bouwen hoor haha. Hè wat "vervelend" dat je moest gaan shoppen... je aankopen hebben in ieder geval tot mooie kaarten geleid, alle 3 zijn het toppers, groetjes Petra
heel stoer en knap gedaan
http://knutselmeisjes.blogspot.be
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
https://girlzrebelchallenge.blogspot.com
Rosina zei…
dit zijn 3 prachtige kaartjes Nancy, het zijn zijn stuk voor stuk echte toppertjes zeker met die schattige pinguins erop ...
leuk dat jullie weer in jullie vakantiehuisje zijn...en natuurlijk had je een heel goed excuus om te gaan shoppen bij Marlous...heerlijk hoor om daar lekker rond te struinen..
groetjes Rosina
Margreet zei…
Wat een prachtige kaartjes, Nancy, en allemaal zó verschillend.
Geen straf om even bij Marlous rond te moeten struinen, toch?
Fijne dagen nog, al werkt het weer niet echt mee.
xxx Margreet
Jantine zei…
Wat een mooie reeks kaartjes voor het KKT, Nancy, ook al is je groen wat zachter. Je moet het toch doen met wat je hebt he...of met wat je kunt kopen. Goed excuus om weer eens te gaan shoppen!
Leuk dat je drie zulke verschillende kaartjes maakte.
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat een toffe kaarten Nancy!! En helemaal niet erg toch dat je nog even moest shoppen...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Henriët zei…
Wat heb je 3 mooie maar verschillende kaarten gemaakt.
Die met de legoblokjes vind ik stoer. Je brengt me op een idee. Die met de pinguïns is favoriet omdat ik dat zulke leuke beestjes vind en de derde is gewoon mooi.
Groetjes van Henriët
Wilma zei…
Nou Nancy.....jij hebt GOED je best gedaan en 3 PRACHTIGE kaartjes gemaakt met al hetgeen je in je mandje hebt laten vallen 😂.....je had tenslotte een GOED excuus.
Liefs Wilma 😃😃😃
wel leuk op deze manier ! Tof dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat heb je een heel mooie kaartjes gemaakt, met deze kleuren. En heerlijk toch om te kunnen gaan shoppen. Je hebt heel leuke en mooie stansen gekocht en die pinguïns zijn echt heel gaaf! Wat zal je hier een plezier aan beleven.
Goede tijd in Nederland!
Nelleke zei…
Haha, ik moet wel lachen om je dat je een reden had om naar de hobbywinkel te gaan. hoe herkenbaar is dat toch. Je kaartjes zijn leuk, alle drie verschillend in dezelfde kleuren. groetjes, Nelleke
Nancy zei…
Hey Nancy,

Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart!

Wat maakte jij een leuke serie! Die legoblokjes zijn super hé! De andere kaarten zijn ook helemaal mooi! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

Liefs,
Nancy
Caroline zei…
super gedaan hoor en dat 3x, toppie
Liefs Caroline
Valerija zei…
Hi Nancy. Wonderful cards. Love the colour combination.
Thank you for your cards and gifts. I received them yesterdey - on my Birthday. Thank you!
Valerija xx
Gina zei…
Drie superleuke kaarten! Ik vind dit sowieso een leuke kleurencombinatie ! Haha, tja je gaat 'gewoon' voor wat gekleurd cardstock naar de winkel, en komt met wat extra's terug. Dat zie ik volledig voor me ;) Fijne vakantie ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils