Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/23

 Met het mooie weer was ik mijn kerstkaartje wat uit het oog verloren...
Gisteren een snel kaartje gemaakt,
een leuke schets is daarvoor altijd een handig vertrekpunt.


Gebruikte materialen:
Stansblok Scandinavian Winter: Studio Light
Deccle guillotine : Tim Holtz
Lint: Melinera

Aan de binnenkant een wit inlegvel geplakt, 
ook met een lintje erop.

 Op het blog van 52 Weeks to Christmas showen Jantine en Rosina hun kaartjes
en...
vind je natuurlijk ook de winnaars van onze challenge.
We zagen prachtige rendierkaartjes in de kleuren die Annemarie en Merit kozen!

Onze top 3: 
1. Lia (3)
2. Trudy (14)
3 Trijntje (11) Proficiat dames !

Leuk dat je weer langskwam, dankjewel als je een berichtje achterlaat, ik lees jullie reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
CHCC: # 545




Reacties

Mooi kerstkaartje Nancy en zo als je zegt zo`n sketch is dan handig.
wat een mooi kaartje altijd handig zo'n sketch werk er ook graag mee
groetjes ellen
Caroline zei…
Leuk kaartje en een sketch is dan zeker handig!
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Ik vind een schets ook altijd een handig uitgangspunt. Jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
xxx Margreet
Eri zei…
Je kaart is heel mooi geworden met deze sketch. Tof met dat lint.
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Leuke kaart en ik werk ook graag met een sketch.
Groetjes Nicolette
Je hebt een mooie kerstkaart met die sketch gemaakt Nancy. Heel mooi gecombineerd allemaal.
Lieve groetjes Miranda
Wies zei…
Mooie kerstkaart heb je met deze sketch gemaakt. Ik werk ook wel graag met een sketch. Wat je zegt is het een handig vertrekpunt.
Groetjes, Wies
Laurespage zei…
Een fijne kaart heb je gemaakt en heel mijn met het mooie lint. En zelfs aan de binnenkant heb je gedacht.
Groetjes, laurette
Gina zei…
Toch weer een snelle maar ook mooie kerstkaart klaar 😊 Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Mooie, snelle kerstkaart heb je gemaakt met een verkoelend plaatje,
Groetjes,
Ansx
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuk snel-kaartje... Ik werk eigenlijk nooit met sketches... moet het misschien eens proberen... Deze zag ik meerdere keren passeren, zal wel ergens een uitdaging mee zijn vermoed ik...
En ja hoor, het was een leuke, pittige opdracht, die Zoo-kaartjes...
Wordt vervolgd...

Liefs,
Nancy
Een super mooie kaart!
groetjes, Caroline
Jantine zei…
Mooie kaart n.a.v. de sketch, Nancy. Leuke kleuren.
Groetjes,
Jantine
TracyB zei…
A great card and a great image as well. I like what you did with my sketch from the 52CCT challenge. Thanks for creating with us; I hope that you will come and create with us again sometime.
Wonderful combination of elements to make a beautiful card! Thanks so much for sharing at 52 CCT:)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils