Cheerful Sketches: # 97 - laatste reminder juni

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminder voor de lopende challenge.

Ik mocht een digi van Bugaboo inkleuren,
die Stella is toch echt te gek!

Er was ook nog een tekst bij deze digi, maar die heb er af gelaten,
ik vond deze leuke Nederlandse tekst  wel passend.

Gebruikte materialen:
Digi Stella Outdoorsy: Bugaboo Stamps
DP Life's a beach: Simply Creative
tekststempels: Marianne Design MM1620
houten schelp: Action
Schelpjes: Wibra

Dit is de schets:


Je kan nog meedoen tot de 28ste, om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Catch the Bug: biweekly AG

Reacties

Nicolette zei…
Een hele leuke reminder kaart.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Leuk zonnig kaartje.
De digi is leuk zeg.
Diny zei…
Wat een leuke kaart Nancy....mooi ingekleurd en een gave tekst!
Groetjes Diny
Enny zei…
Oh, wat een vrolijke kaart, heel leuke digi, doet aan vakantie denken ! Groetjes, Enny
Margreet zei…
Wat een toffe kaart met mijn favoriete Stella!
Hopen dat jullie wat beter weer krijgen dan het nu is. Geniet ze!
xxx Margreet
Ans Gilbert zei…
Wat een gave reminder kaart heb je gemaakt met de digi, zó heerlijk zomers..
Margreet hier boven zegt met mijn favoriete Stella en ik denk dan, ik hou zo niet van Stella en ook niet van dat oude mannetje, sorry..
Groetjes,
Ansx
Gina zei…
Oh geweldig die Stella digi! Ik zie me zo ook terug direct zitten op het strand ! HIHI! Groetjes, Gina
Rina zei…
Een grappig en zomers kaartje heb je gemaakt als reminder.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Hoi Nancy, wat een enige reminder heb je gemaakt. Die digi is ook heel erg leuk!
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit, Nancy!
Hetty P. zei…
Wat een leuke reminder heb je gemaakt.
Zo'n grappige digi heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd.
Groetjes Hetty

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils