Cheerful Sketches: # 97 - challenge juni

 Op de eerste van juni start bij Cheerful Sketches weer een nieuwe challenge.
Een leuke schets met verschillende laagjes, tof!

Ik mocht een mooie digi van The Paper Shelter inkleuren, A Refreshing Break.


Gebruikte materialen:
Digi A Refreshing Break: The Paper Shelter
ingekleurd met Twinmarkers, DécoTime
DP Celebrate New Beginnings: Studio Light PPCNB159
Hoera: Marianne Design CS09987
Wove Thread Sequins: SU
Bloem: Action

Dit is de schets:


Meer inspiratie vind je op het blog van Cheerful Sketches,
vandaag, en ook op 7, 14 en 21 juni.
Meedoen kan tot 28 juni.

Veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Nicolette zei…
Mooie kaart en je hebt een leuke digi gebruikt.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Leuke kaart Nancy. Bij GerJanne zag ik dezelfde digi maar een totaal ander kaartje, grappig is dat!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Prachtige kaart, Nancy. Wat heb je de digi mooi ingekleurd en die sequins in de boom staan erg leuk.
xxx Margreet
Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze sketch Nancy. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Wat een mooie kaart, prachtig met die verschillende laagjes papier, en heel mooie digi ! Die "refreshing break" kunnen we nu goed gebruiken ! Groetjes, Enny
Diny zei…
Wat een mooie kaart Nancy....leuk gedaan met de tekstbanner!
Nog bedankt voor de prachtige kaart die ik van je mocht ontvangen voor mijn verjaardag!
Groetjes Diny
Lisa Lynn zei…
Nancy this is gorgeous. Just love your coloring and those floral papers.
Bernadet zei…
Spermooie kaart Nancy!
Daphne zei…
Ik vind de digi echt zó leuk!!
Ik kom helemaal in de zomerse sferen 🥰
Je hebt er een leuke kaart van gemaakt, ik hoop zeker weer mee te doen deze maand.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils