Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/24

 Toch vreemd om in deze hitte een kerstkaartje te zitten maken,
maar op mijn hobbykamer is het aangenamer dan buiten, 
want: geen last van de pollen... dus... 
En door die wekelijkse kaartjes
heb ik op het einde van het jaar toch heel wat minder kerstkaartenstress...

Een kaartje met een schets van een Facebookgroep,
de kleuren van Christmas Card Throwdown :  grijs, goud en zwart


Gebruikte materialen:
DP Christmas Design Pad: Craft Sensations (uit swappakket vorig jaar)
Goud: Luxeblok DécoTime (ook uit swappakket)
Ornament  Border: MemoryBox 98417
Layering Circles: SU
Houten kerstbal: Craft Sensations
Lint en witte basiskaart: Action


Op het blog van 52 Weeks to Christmas zie je vandaag de kaartjes van Ineke en Ingrid.
Maakte je ook een kerstkaartje,
dan kan je dat tot vanavond 23u55 linken op ons blog.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
Chtistmas Card Throwdown: Colour Challenge
CHCC: # 546 - Non Traditional Christmascolors





Reacties

Epie zei…
Wat een mooierd Nancy , met craft leuke achtergrond stempeltjes
Fijne dag en goed insmeren , groetjes Epie DT52WTC.......
Daphne zei…
Nou, ik zat deze week ook (met 25 graden) een kerstkaart te maken. Toch is het gelukt, misschien heeft het wat geestelijke verkoeling?!😄
Leuke Sketch en mooi papier.
Straks, rond de kerst, ben je blij met de stapel kaarten en..... zal deze kaart je verwarmen omdat je dan denk aan de temperatuur van nu😉
Daphne zei…
Oh en ik hoop dat jullie even lekker naar jullie 2de huisje kunnen!!!!
De maatregelen worden steeds verder versoepelt, dus het moet gaan lukken.
Have fun!!
Eri zei…
Een leuke kaart in deze kleurencombinatie. Ik las dat de regen en onweer bij jullie al verkoeling heeft gebracht, hier geen drup en bloedje heet.
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Een leuke kaart en wat een mooi papier is dit.
Groetjes Nicolette
Een prachtige kaart met heel mooi papier en die rand onderaan is erg leuk!
Ik las dat het bij jullie flink regent. Hier dreigt het behoorlijk en ik ben benieuwd of er wat gaat vallen!
groetjes, Caroline
Trudy zei…
Leuke kerstkaart! Hier begint het nu te waaien dus misschien komt er een beetje verkoeling!
Groetjes Trudy
Margreet zei…
Toffe kerstkaart, Nancy! Leuk papier heb je gebruikt.
xxx Margreet
Laurespage zei…
Een hele mooie en stijlvolle kaart !
Groetjes, laurette
Freubelmina zei…
Wat een sjieke prachtige kerstkaart maakte je Nancy.
Voor mensen met hooikoorts is het inderdaad ook drama, bah.
Lieve groetjes xx
Caroline zei…
Mooie combinatie van kleuren voor dit mooie kerstkaartje.
Groetjes Caroline
!neke zei…
Mooie combi zo !!!
groeten Ineke
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy! Het is echt warm he?
Groetjes Suzan
Gina zei…
Heel leuke kerstkaart in deze kleurencombinatie ! groetjes, Gina
Wies zei…
Mooie kerstkaart heb je met deze combinatie van kleuren gemaakt.
Groetjes, Wies
Rina zei…
Heel mooi kaartje met deze kleuen combinatie.
Groetjes Rina
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy....ik hou van dit papier!
Groetjes Diny
Mijn man moet ook steeds lachen als ik roep, ik moet nog een kerstkaart maken hihi. Jouw kaart is mooi geworden Nancy, leuk die gestempelde candycanes. Het goud onder de tekst geeft er een lekker feestelijk tintje aan.
Lieve groetjes Miranda
Jantine zei…
Leuke combinatie van kleuren, Nancy! Die zuurstokjes in zwart wit vind ik erg leuk! Mooie kaart.
Kerst met deze hitte is wel apart inderdaad, maar goed, alles went ;-) voor mij is het inmiddels de gewoonste zaak van de wereld...nu de rest van de wereld nog :-D
Groetjes
Jantine
Trijntje zei…
Leuke kerstkaart. Papier erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje
Martina zei…
Beautiful and elegant card! Thank you for playing on CHNC together!
TracyB zei…
A great use of the colour combination that I came up with for the 52CCT challenge this week. Thanks for playing along and making such a great card. I hope that you will play along with us again in the future.
Goga zei…
Beautiful card. Thank you for joining us at 52CCT. Goga
A great mix of patterns and pop of gold! Thank you for joining us at 52CCT:)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils