Hieperdepiep Hoera

 Vandaag vind je op Cheerful Sketches de 2de reminder voor de lopende challenge.
Mijn kaartje was fout ingepland en verscheen per ongeluk de eerste al op mijn blog. 
Je vindt het hier.



Vorige week was Daphne jarig, voor haar maakte ik dit kaartje.  
Volgens mij is paars één van haar favoriete kleurtjes.
De werkwijze van de kaart zag ik op FB bij Ludiec stempelinspiratie,
goed uitgelegd door Hermien Henriette



Ik vind dit zo leuk om te doen, en maakte toen een paar A4-achtergrondjes,
in verschillende kleuren...

Gebruikte materialen:
Acrylverf Amsterdam
Fine Flowers : Darkroom Door
Alfabet Background: Different Colors S00182
Hieperdepiep Hoera: Gummiapan
achtergrondstempeltjes: Art by Marlene
Stencil Mixed Media Leaves A4: Studio Light
gesso

Morgen ben ik er weer met een blogberichtje,
dan start de nieuwe challenge bij Girlz Creative Crafts,
het blog waar het gebruik van plaatjes centraal staat.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Enny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy, supermooie achtergrond ! Bedankt voor de info, ik ga daar ook eens kijken ! Groetjes, Enny
Wilma zei…
Wat is dit een PRACHTIGE kaart Nancy en zo MOOI van kleur.
Liefs Wilma ☺☺☺
!neke zei…
Super mooi Nancy !!!!
Margreet zei…
Supermooie kaart. Dank voor de verwijzing. Ik ga er eens kijken.
xxx Margreet
Caroline zei…
Wow, heel mooi kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Hermien zei…
Een prachtig kaartje in hele mooie tinten Nancy.

Groetjes Hermien
Marfien zei…
Mooi gemaakt met de verschillende technieken, tof kaartje
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Het is zo leuk om de kaart die hier in de kamer hangt op een blog te zien.
Ik hou inderdaad erg van paars, Lila en roze (onze hond heet Lila, zou het daar mee te maken hebben?? Hihi)
Ik heb de achtergrond eens uitgebreid bekeken en vind het heel erg mooi gemaakt.
Ik ga het linkje wat jij deelt eens bezoeken, misschien kan ik er ook iets mee.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils