Hieperdepiep Hoera Irene

Wat zijn er veel blogvriendinnen jarig in maart!
Ik kan de kaartjes bijna niet snel genoeg maken...
Ik heb wel wat kaartjes in voorraad die ik maakte voor de Designteams waar ik in zit,
maar dat zijn veelal iets grotere vierkante kaarten
en die kosten me bij het versturen naar Nederland 5,55 euro per kaartje,
dat vind ik er echt over...
Snapt de post echt niet dat er veel meer post verstuurd zou worden
als de tarieven iets lager zouden zijn?
Doordat we Nederland niet binnen mogen
 kan ik ze ook niet in Nederland posten zoals ik anders vaak deed...

Dus probeer ik nu wat kleinere kaarten te maken,
12 x 12 kan net nog met één Europese postzegel ipv 3
 als die in een rechthoekige enveloppe verstuurd wordt.

Ik koos uit mijn voorraad achtergronden met acrylverf eentje met vrolijke kleurtjes 
en maakte dit kaartje, zelfde techniek als deze.


Het kaartje kwam ondertussen al aan bij de jarige,
blij dat het in de smaak viel.

Fijn weekend allemaal,
hier schijnt het zonnetje nu mooi,
straks heb ik heel de voormiddag online opleiding
 en nieuwe werkafspraken n.a.v. een grote reorganisatie op het werk... 
Niet evident al die veranderingen...
Ik probeer in het weekend ook eens een deftig blogrondje te doen,
het kwam er de laatste tijd niet veel van, sorry.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Prachtige kaart mooi ontwerp en de kleur super, fijne dag.
Daphne zei…
Zo'n kaart hangt hier ook, maar dan in paars/Lila tinten, zo mooi.
Deze lijkt wel licht te geven, vurig van kleur, ik heel mooi hoor.
Ik heb dat ook al vaker bedacht, dat een postzegel zo duur is....... niet leuk meer.
Laten ze het goedkoper maken of in ieder geval het maximaal gewicht (20 gram) voor 1 zegel verhogen. 50 gram, of 30 gram mag ook!! We zouden dan veel met versturen volgens mij.
Caroline zei…
Heel mooi kaartje en inderdaad heel raar dat het zo duur moet zijn. En jammer!
Groetjes Caroline
Irene zei…
Je weet al dat ik er super blij mee ben, prachtige warme achtergrond en de zwarte bloem ligt er zó mooi glanzend op..dank je wel Nancy! Ben extra blij nu ik lees hoe het met de tarieven bij jullie is, niet leuk meer en voor mij hoeft gróót en dik ook niet, dit is een prima maat kaart!
Liefs xxIrene
Gina zei…
Supermooie kaart Nancy ! Ja, ik vind de posttarieven in België ook super hoog! En als ze dan tenminste eens op tijd zouden bezorgen! In Nederland lijkt dit beter geregeld en maakt vorm of grootte van de enveloppe denk ik niet uit. Zo had ik het toch begrepen :) Maar ik ben dus al blij als mijn kaartjes toekomen... Geweldige techniek die je gebruikt met die achtergrondjes en stencils! Groetjes, Gina
Scraptastisch zei…
Een hartstikke mooie kaart gemaakt voor Irene en klein maar fijn!!!
Ik schrik ook iedere keer als ik een kaart naar België stuur zo duur!
Ga ze dus ook kleiner maken maar net als jou met liefde sturen!
Succes met je online les Nancy! Daarna fijn weekend,
xx Gerie
Jantine zei…
Hele mooie kaart, Nancy. En dat je ze nu wat kleiner maakt snap ik helemaal, wat een kosten... Ja, de post hier in NL snapt ook niet dat er meer verstuurd zou worden als het wat minder duur zou zijn, ieder jaar gaat er een schepje bovenop...
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Wat een supergave kaart heb je voor Irene gemaakt. Ik hou hier wel van.
Die posttarieven zijn niet leuk meer. Bij jullie zijn ze nog hoger dan hier. Jammer dat jullie niet naar jullie vakantiehuis mogen.
xxx Margreet
Wies zei…
Prachtige kaart Nancy. Mooie warme kleuren en mooie stempelafdruk.
Groetjes, Wies
Eri zei…
Je kaart is klein maar fijn, en super in deze mooie kleuren en techniek. Het is inderdaad te gek voor woorden hoeveel ze durven vragen voor een postzegel. En ik ondersteun ze nog wel als grootverbruiker van postzegels!
Veel succes met al die veranderingen op het werk, is je voet alweer de oude?
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
je kaart is prachtig. Mooi van kleur en ik houd hier wel van.
Je zou toch ook gek zijn als je meer dan 5 euro ging betalen om een kaartje te sturen! Ik vind het ook nog steeds bizar dat het bij jullie van de vorm afhangt... Wat maakt het nou uit of hij vierkant of rechthoekig is?
Heb je mijn kaart wel gekregen die ik je onlangs stuurde?
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, heel mooie achtergrond ook ! Ik maak de laatste tijd "slimline" kaarten, die kan je aan normaal tarief versturen met zo'n lange 'officiële' omslag. En het is weer eens wat anders. Groetjes, Enny
Marjan zei…
Ja, heel duur, je hebt helemaal gelijk dat je iets voor een eenlaagskaartje! En dit is prachtig, ik vind deze stijl super! Goed weekend!
Angelique zei…
Prachtige kaart in deze warme tinten. Het is echt gekkenwerk tegenwoordig om een kaartje te versturen. Jammer, probeer tegenwoordig ook wat op het gewicht te letten maar aan 20 gram zit je zo.
Wat een schattig kerstkaartje in die zachte tinten, lieve digi.
lieve groetjes Angelique
Freubelmina zei…
Die posttarieven zijn belachelijk Nancy! Ze slaan echt de plank mis daar...
Wat een mooie kaart in schitterende kleuren zeg, ik ben er verliefd op.
Fijn weekend xx
Marfien zei…
Lief kaartje, mooie techniek heb je gebruikt. Voor de winkel maak ik alleen kaartjes die minder wegen dan 20 gram, en dat is af en toe best puzzelen
Nicolette zei…
Wat een prachtige kaart. En wat een absurde prijzen om een kaart te versturen.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils