beterschapskaartje

Twee weken geleden was het kleurenkaartenteamdag. Ik kon mijn roze/witgrijze kaartje voor het KKT niet maken doordat ik met de gipsblok aan mijn voet/been niet rond mocht/kon lopen en mijn hobbykamer boven dus onbereikbaar was... 
Ondertussen heb ik voor 5 weken een brace, kan ik eindelijk weer in mijn bed slapen en dus ook boven aan de knutsel als ik wil, hoewel zitten nog eerder pijnlijk is.  Mijn voet houdt er nog niet van lang naar beneden te hangen/staan, maar het wordt elke dag wat beter, dat is het belangrijkste...

Sarah deed een oproep om beterschapskaartjes te sturen naar haar vriendin Ilse, en aangezien ik toch al een idee had voor mijn kleurenkaartenteamkaartje heb ik dat nu toch nog gemaakt, heel eenvoudig, gestempeld op dessinpapier. 
De stempel van de pioenroos is echt één van mijn favoriete SU-stempels.  

Gebruikte materialen:
DSP In good taste: SU
DSP In color 2020-2022: SU
Stempels Prized Peony: SU
Magenta Madness Inkt: SU

Blijkt nu dat ze bij DCL als 342ste  'opdracht' hebben om te stempelen op dessinpapier,
ik kan mijn kaartje daar dus linken.
Er zijn daar zeker al 2 deelnemende kaartjes die hier aan mijn kaartendraad hangen...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Irene zei…
Een beterschapskaart had jij ook wel verdiend Nancy maar het is er helaas niet van gekomen. Ik moest wel héél ver teruglezen om te weten wat er met je is gebeurd maar gelukkig is het ergste al weer achter de rug! Mooie kaart voor Ilse die gelukkig ook weer thuis is..nu allebei volledig herstellen!!
XxIrene
Ela zei…
Jouw gipspootje had ik ook niet meegekregen. Gelukkig gaat het de goede kant op. Mooie beterschapskaart heb je gemaakt met deze bloem! Groetjes Ela
Hele mooie kaart voor Ilse, prachtige bloem.
Gelukkig gaat het steeds beter met je Nancy nog even volhouden.
Hetty P. zei…
Wat jammer dat het nog niet zo lekker gaat met je pootje, geef het maar goed veel rust.
Je hebt wel weer een hele mooie kaart gemaakt.
Zo mooi rustig met deze kleuren.
Fijne dag,
Hetty
Trijntje zei…
hoi, Fijn dat het de goede kant op gaat met je ee. je hebt een hele mooie beterschap kaart gemaakt. Nog veel sterkte ermee. Groeten Trijntje
karin zei…
Een mooi kaartje Nancy. Jij ook van harte beterschap.
groetjes,
Karin
Valerija zei…
Such a super card! Like it totally!
Valerija xx
lenywim35 zei…
Houd moed lieve Nancy.
Er komt een eind aan. Al weet ik, dat je geluk moet hebben met het doorpakken van je artsen.
Ik kan eindelijk weer gewoon lopen, al zei die arts van gisteren in de Bergmankliniek , dat die 8 maanden strompelen veel hebben gevergd van mijn rechterknie. Daar zit nu veel slijtage op. Maar de pijn is weg. Ik hoop, dat dat bij jou ook snel gaat en dat je weer kan doen wat je graag wil.
Veel sterkte meis en de groeten aan Johan en zijn zus.
Veel liefs en veel beterschap en sterkte van Hellofreshkok Wim en Leny.
Marfien zei…
Mooi kaartje met de pioenroos, fijn dat je weer wat kan knutselen, het geeft tenminste wat afleiding
We hadden helemaal gemist dat je in het gips zit.. wat vervelend zeg. Gelukkig gaat het langzaam aan wel weer iets beter en kun je gelukkig een beetje knutselen. Beterschap hoor en het beste ermee!
Je kaartje is prachtig!

Liefs, Merit en Annemarie
Rina zei…
Die pioenroos doet het inderdaad heel goed op je mooi beterschapskaartje.
Groetjes Rina
Epie zei…
Toch goed gelukt dit stempel-beterschapskaartje Nancy .
Ik wens je hier zelf maar ff veel beterschap toe , hou je taai
Grote groetjes uit het hoge noorden v Epie
Enny zei…
Een prachtige kaart met die roos Nancy ! Gelukkig kan je weer een beetje knutselen. Misschien een "hokker" (laag stoeltje) onder tafel zetten, om je been op te leggen, terwijl je zit ? Groetjes, Enny
Sarah zei…
Leuk dat je deze maakte voor Ilse. En grappig mijn kaart voor DCL staat net achter de jouwe. Bedankt voor het ' babbeltje ' vanmorgen! X
GerJanne zei…
Mooie kaart Nancy! Prachtige stempel.
Kan me indenken dat het nog wel pijnlijk is om je voet te laten hangen.
Sterkte en veel geduld gewenst!
Marjan zei…
Een heel mooi kaartje, Nancy! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.
Sterkte met je voet en vooral een voorspoedig herstel!,
Prachtig kaartje met deze roze pioenroos. Leuk dat je alsnog een kaartje hebt gemaakt in KKT kleurtjes. Lijkt me heel frustrerend als je wel ideeen hebt maar niet naar je knutselkamer kunt.. Heel veel sterkte met je been en bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.
anja curvers zei…
Sterkte met je voet en een voorspoedig herstel. Mooi kaartje en bedankt voor je deelname aan DCL.
Fijn om te lezen dat je weer een beetje vooruit kunt Nancy! Beterschap nog! Mooi kaartje heb je gemaakt, prachtige stempel inderdaad. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!
Gina zei…
Prachtige grote bloem gestempeld in een mooie kleur ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils