Cheerful Sketches Challenges : # 94 - Nieuwe challenge

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches!

Ik mocht voor mijn eerste kaartje de leuke digi Holly Butterfly inkleuren van sponsor PolkaDoodles.


Gebruikte materialen:
Digi Holly Butterfly : Polkadoodles
DP Vector : Cart-Us
Hallo: Alexandra Renke
Perfect layeringlatjes

Dit is de schets:

Alle informatie en heel wat inspiratiekaartjes van de teamkeden vind je hier.

Veel plezier met de challenge!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt Nancy!
De sketch is ook leuk. Ik heb volgens mij nog nooit met een sketch gewerkt, moet het dus gewoon eens uitproberen.

Groetjes Janneke
karien zei…
Leuk kaartje!!
Groetjes Karien
Daphne zei…
Prachtig weer.
Ik vind de vlinder die op je kaart zit, dat fijne van de snijrandjes, heel erg mooi.
De kleurtjes zijn echt voorjaar, wat een mooie kaart.

Sarah zei…
Fris kaartje!
En lukt het wat met je pootje ? Xx
Marfien zei…
Mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt, fris en vrolijk Nancy
Gina zei…
Heel leuke kaart met de sketch ! Mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils