Creative Sketchy Girls: # 58

De 20ste van de maand
start er bij Creative Sketchy Girls altijd een nieuwe challenge.
Na het thema van vorige maand, Girls only,
is er deze maand weer een toffe schets.

Onze sponsor is deze maand BugabooStamps.
Ik mocht deze leuke Garden Bunny inkleuren.


Gebruikte materialen:
Digi Garden Bunny: Bugaboo Stamps
ingekleurd met alcoholmarkers
DP: Color Theory - SU
Jarig: Craft Emotions
houten bloemetjes: Craft Sensations
Brad: DécoTime


Dit is de schets, zoals altijd weer eentje van Lisbeth.


Inspiratie en alle informatie over de challenge vind je hier.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Daphne zei…
En hij is weer leuk!!
Heel vrolijk, ik vind in het voorjaar de kaartjes altijd zo vrolijk, zo zonnig, iedereen zit na de lange winter te wachten op het voorjaar en dat zie je.
Super mooi gekleurd, ik ben ook aan het oefenen met kleuren, maar het lukt nog niet zo goed hoor.
Hetty P. zei…
Wat een leuk, vrolijk kaartje heb je gemaakt.
Zo'n schattig konijntje op je kaart.
Fijne zaterdag,
Hetty
Marijke zei…
Een leuk kaartje en een leuke sketch! weer een leuke nieuwe uitdaging hoor! En een lentekaartje kan altijd! Dus maar eens kijken deze maand! Groetjes Marijke.
Caroline zei…
Leuke sketch, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een schattig voorjaarskaartje. Mooie digi en de sketch vind ik leuk! Ik noteer hem..
Freubelmina zei…
Zo mooi heb je het plaatje ingekleurd Nancy,en je maakte er een mooie kaart van!
Leuke sketch ook....even onthouden....
Fijn weekend verder xx
Gina zei…
Lief met het konijntje en mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils