Merit is jarig

Merit is jarig!  
Begin maart waren we met vakantie in Putten, ik bezocht toen Gerda's Hobbyshop
en snuffelde daar natuurlijk ook tussen de koopjes.
Toen ik dit stempeltje zag liggen moest ik onmiddellijk aan Merit denken,
voor haar werk snelt ze met haar autootje naar haar patiënten,
ze gaat ook graag op reis,
de stempelset viel dus in mijn mandje
en ik maakte toen al dit verjaardagskaartje én blogbericht,
want mezelf kennende zou ik tegen oktober vast vergeten zijn dat dit kaartje al klaar lag...


Gebruikte materialen:
DP: Let's Party: Noor 6011/0044
Stempel: Penny Black
ingekleurd met Aquamarkers van DécoTime
Tekststempels: Coosa Crafts
Postzegelstans, border en strikjes: ECD
Bakstenenmal: DécoTime
Muzieknootjes: Ali

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties allerhande de voorbije dagen n.a.v. het overlijden van mijn schoonmama.
De blog-gemeenschap is toch echt een mooie, lieve groep! 
Dankjewel!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Irene zei…
Heel leuk bedacht met dat autootje, super vrolijk kaartje!
XxIrene
Freubelmina zei…
Een superleuk kaartje Nancy,zelfs in je vakantie denk je aan je hobbyvriendinnen,lief.
Ja heel fijn hoe er in lief en leed meegedacht word in blogland,ik zou het niet meer willen missen.
Lieve groetjes Nancy en een hele fijne zondag xx
Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt met dit toffe stempeltje. Wat leuk dat er zo'n verhaal achter deze kaar voor mij zit :) Hij staat hier thuis tussen alle andere kaartjes in de kast, erg gezellig! Super lief, heel er bedankt voor je post!

Liefs, Merit en Annemarie
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je voor Merit gemaakt, Nancy!
Daphne zei…
Ik heb de gemiste berichtjes even terug gelezen. Snap dat je nog helemaal geen tijd/zin hebt om te bloggen.
Neen de tijd voor jezelf en leg jezelf niet teveel op.
Fijn dat je dit kaartje al zo lang geleden gemaakt hebt, wat klaar is, is klaar.
Het is ook nog eens een hele Leuke.
Sterkte, lieve groet, Daphne
Margreet zei…
Wat een ontzettend leuk en toepasselijk stempeltje op je toffe kaart!
xxx Margreet
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje voor Merit haar verjaardag Nancy...zo een schattig stempeltje en ook weer prachtig ingekleurd...
groetjes Rosina
Hermien zei…
Een prachtig kaartje voor de jarige Nancy.

groetjes Hermien
Marfien zei…
Tof kaartje voor Merit, het stempel is idd erg leuk en de postzegelstans ook
Rina zei…
Wat een mooi kaartje hebje gemaakt voor de verjaardag van Merit.
Groetjes Rina
Nelleke zei…
mooie en toepasselijke kaart. Gelukkig dat je nu op tijd was, jou hoofd staat nu wel naar andere zaken. groetjes, Nelleke
Valerija zei…
Very cute, great design, it is total sweetness.
Valerija xx
Chantal zei…
Super leuke kaart.
Groetjes, Chantal S
Jij was er in ieder geval op tijd bij! Leuk kaartje maakte je voor Merit, groetjes Petra
leuk kaartje in deze pasteltinten,
grtjs,martina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils