Kleurenkaartenteam # 2020/10 Turquoise en goud

 Op de laatste woensdag van de maand
organiseert Martina een heel team rond zich om 
met slechts 2 kleurtjes, evt. aangevuld met wit en/of zwart,
een leuk kaartje te maken,
dat team: het kleurenkaartenteam...

Bij het turquoise van Caroline koos Anita het goud als nieuwe kleur.
Eenrachtige kleurencombinatie!

Ik vond het leuk om in het weekend mijn KKT-kaartje te maken,
 ik wist dat ik in een doos nog heel wat kant-en-klaarkaartjes zitten had van de Action,
ooit gekocht owv het papier, met de bedoeling om die wel eens te verwerken. 
Daarin zitten kaartjes met wit en goud,
in een ander pakje ook kaartjes met een soort turquoise achtergrond. 
 Ik probeerde die te mixen en maakte deze kaartjes:


Het glanspapier is zo moeilijk om dit op de foto te krijgen...


Het eerste kaartje is gewoon knippen en plakken...
Een goud-wit hello-basiskaartje,
 daarop een turquoise kaartje waaruit een leuk doorkijkje gestanst is, 
het geheel gemat op een kaart met een gouden bloemenmotiefje.  
Turquoise sequins maken het wat speelser.


Onlangs kreeg ik nieuwe stempels en mallen van SU binnen,
die moest ik natuurlijk ook eens uitproberen,
ik stempelde 2 takjes met Versafine Clair Warm Breeze en stanste die dan uit.
Zo leuk die stempels waarbij je in één stempelafdruk verschillende kleurtjes krijgt!
Ik stanste ook een takje en de Hoera uit een Action-kaartje. 
Een cirkel uit gouden spiegelkarton,
gemat op 2 verschillende kleurtjes dessinpapier, gemat op goudpapier
en dan het geheel op een witte dubbele kaart.
De spetterstempel maakt het geheel net wat minder wit...

Ik ben benieuwd naar de andere kleurenkaartenteamkaartjes.
Jij ook?
Alle blogadressen vind je hier.
 


Leuk dat je op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
 

Reacties

Rosina zei…
Heel mooi deze 2 kaartjes in deze mooie kleurencombinatie Nancy.. prachtige bloemen erop.. mooi gedaan met je nieuwe spulletjes van SU
groetjes Rosina
Ze zijn prachtig Nancy. Het zijn prachtige stempels!
groetjes, Caroline
Mooie kaartjes Nancy in deze kleurencombinatie.
Liefs annemarie en Merit
Marfien zei…
Mooie kaartjes Nancy, je hebt de verschillende merken weer mooi gecombineerd
Die kant en klaartjes komen goed van pas , heel leuk hoe je er toch een eigen draai aan gegeven hebt, zo worden het hele leuke KKT kaarten, groetjes Petra
Diny zei…
Wow.....het zijn twee prachtige kaartjes geworden Nancy....soms kun je een beetje toveren he?
Groetjes Diny
Jantine zei…
Prachtige kaarten Nancy, mooi in de KKT combinatie van deze maand. Wat goed dat je wist dat je nog geschikt papier had en het ook kon vinden!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Dit zijn wel hele mooie kaarten Nancy!! En ja fotograferen in deze tijd blijft gewoon een dingetje. Komt misschien ook wel door het goud erbij.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Wat een mooie stijlvolle kaartjes zijn dit geworden. Prachtig papier heb je gebruikt, echt heel mooi!
Wow 2 super mooie kaartjes Nancy!
Groetjes, Anita
Laurespage zei…
Nancy, je bent zeker in je opzet geslaagd, want je kaartjes zijn alle twee heel mooi. Totaal verschillend van stijl maar heel mooi.
Groetjes en hou het gezond.
Laurette
Marijke zei…
Twee heel mooie kaartje heb je gemaakt! Grappig dat je toch gewone kaartjes hebt en deze dan weer helemaal verwerkt zodat er eigenlijk niets meer van over blijft! knap gedaan hoor! Ik las dat je een zware tijd achter de rug hebt! Heel veel sterkte nog! Hoop dat het no wat beter met je gaat! Groetjes Marijke.
Margreet zei…
Ik vind allebei je kaartjes heel erg mooi, Nancy. En dat goudpapier is idd zó moeilijk fatsoenlijk op de foto te krijgen.
xxx Margreet
!neke zei…
Super leuk geworden !
Twee hele mooie kaartjes Nancy! Mooi gedaan in de KKT-kleuren!
Henriët zei…
Super leuk deze kaartjes in de KKT kleuren.
Groetjes van Henriët
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een mooie kaarten maakte je, allebei heel anders en helemaal geslaagd in de opdracht van deze maand!

Hou je veilig en blijf gezond!

Liefs,
Nancy
Creatiels zei…
Twee hele mooie kaartjes zijn het geworden. Leuke combinatie van kant-en-klare kaartjes.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond.
Groetjes
Els
GerJanne zei…
Leuk he, als je weet waar je iets hebt liggen en dat het zo goed past! Het zijn 2 heel mooie kaartjes geworden!
Sarah zei…
Het werden twee mooie kaarten.
Sorry voor mijn late reactie, maar afgelopen dagen waren zo hectisch, maar nu met de Lockdown is er verplichte rust.
Hou moed! Zorg goed voor jezelf. Xx
Nelleke zei…
Wat late reactie, maar hier ben ik dan. Wat zijn dit prachtige kaartjes geworden, heel mooi hoe je alles bedacht hebt. En nu volgende maand met het goud verder. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils