Ik kom je even opfleuren

Toen Angélique vorige week op bezoek kwam,
 was het de bedoeling dat we wat zouden leren kleuren met aquamarkers.  

Tijdens één van mijn opruimmomentjes kwam ik een kaartje tegen
dat ik ooit eens op een clubdag maakte, een magic slider card...
Dus... we hadden een project...

En wat een project... amai, wat zijn we lang met ons kaartje bezig geweest, 
nochtans niet omdat we zoveel zaten te kletsen hoor, 
echt waar, je moet me geloven...
We hadden wat filmpjes bekeken, maar elk gebruikte een iets andere techniek, dus ja...
Maar het is ons gelukt hoor!  

Op het blog van Angélique zie je vandaag ook haar schattige kaartje,
en het leuke verhaal achter haar kaartje!

Aan mijn kaartje hangt niet zo'n leuk verhaal vast.  
Onlangs waren mijn man en zijn zus op zaterdag volop het huis van oma aan het uitruimen,
want binnenkort wordt het verkocht, heel wat te doen dus.
's Avonds kwam mijn schoonzus bij ons eten en hadden we een gezellige avond,
 veel gebabbeld, echt tof.
Daarna vertrok ze naar huis, zo'n uur en een kwartier rijden. 
Toen de telefoon rond tienen rinkelde dacht ik dat ze wou laten weten dat ze veilig thuis gekomen was, maar neen, ze huilde, was volledig in paniek, want er was bij haar thuis ingebroken. 
 De ruit ingeslagen, kasten overhoop gehaald, zowel beneden als boven. 
Alle centen, maar vooral ook alle juweeltjes verdwenen, waaronder alles van oma. 
 O.a. oma's oorbellen van haar vormsel, de trouwringen van oma en opa
 en ook die van de vader van mijn schoonmama... 
Je kan je het verdriet voorstellen,
 zo vlak na het overlijden van schoonmama dan ook nog al die tastbare herinneringen kwijt...

Ik kan dit met een kaartje natuurlijk niet goedmaken, maar wou haar toch wat opkikkeren.

  

Gebruikte materialen:
Snuggle bunnies: MFT CS-121
ingekleurd met aquarelstiften
Tekststempels: Noor 6410/0410
Cardstock: SU

Leuk dat je weer langskwam,
gelukkig mogen blogbezoekjes nog altijd ! ;-)
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

GerJanneke zei…
Oh wat ontzettend erg! Het lijkt wel of iemand wist dat ze de juweeltjes allemaal in huis had. En dat ze ook weg was. Het lijkt me zo vreselijk en je bent nog in een emotionele fase...
Je kaart brengt de spullen niet terug , maar zal vast wel goed doen. Hij is goed gelukt en ik geloof je wel, hoor, dat het niet alleen door de gezelligheid kwam dat je er lang mee bezig was.
Irene zei…
Oh neeen wat een verdriet! Dat enige toverkaartje (knap gedaan want al kijk ik uren naar een tutorial...het lukt zelden 😒) heeft ze dik verdiend na zo'n akelige thuiskomst!
XxIrene
Je@net zei…
Ooooh...dat is echt een vreselijke belevenis, weet ik uit eigen ervaring.
Je kaart is knap gemaakt. Lijkt me zo moeilijk!
Ilonka zei…
Wat vreselijk maar je kaartje is prachtig. Maar van het kaartje wordt je blij.
Groetjes Ilonka
Margreet zei…
Dit geloof je toch niet? Wat krijgt jouw schoonzus ineens veel op haar bordje zeg. Zij zal je kaartje vast wel waarderen (het is een schatje).
xxx Margreet
O wat erg, buiten het verdriet wat er al is komt dit er nog boven op.
Je mooie kaartje zal zeker gewaardeerd worden.

carla zei…
Vreselijk om zoiets mee te maken.
Er is al niet miserie genoeg nu op de wereld, dat er dit dan nog eens moet bijkomen.
Heel erg voor haar.
Een heel mooi en plezant kaartje laat je hier zien.
Dit zal haar wel een beetje kunnen opbeuren.
Groetjes,
Carla
Ellen zei…
Oh wat erg zeg...hier zijn geen woorden voor! Je kaartje us schattig hoor en zal haar vast goed doen.
Wij hebben het ook meegemaakt...mijn ouders woonde in Amerika maar helaas stierf mijn vader daar door een insectenbeet dus mijn moeder kwam alleen terug met herinneringen en de sieraden die ze daar van hem had gekregen. Ze fietst op een middag even naar een vriendin en bij thuiskomst hetzelfde...en alles wat ze had gekregen was meegenomen...niet te bevatten toch!
Groetjes Ellen
Angelique zei…
Wat fijn dat we vorige week nog heerlijk samen konden knutselen, nu is alles alweer anders. En veel tijd om te kletsen hadden we idd niet, was een pittige opdracht maar wel eentje met een groots effect.
Vreselijk wat je schoonzus moet doormaken en ik weet dat je kaartje haar goed heeft gedaan. Vaak zegt een kaartje meer dan woorden.
lieve groetjes Angélique
Freubelmina zei…
O wat een drama Nancy, vreselijk!
Lief kaartje maakte je voor haar, zal haar steunen.
Lieve groetjes xx
wat een vervelend bericht je hoort vaak dat men zich daarna niet veilig meer voelt in je eigen huis ik hoop dat je zus het snel te boven komt.
wat een een lief kaartje heb je voor haar gemaakt
groetjes ellen
Caroline zei…
Wat vreselijk dat je na zo'n dag thuis komt en dan al die spulletjes weg. Ik kan me hier zo kwaad over maken he. Ze moeten van je spullen afblijven! En vooral die persoonlijke spullen.....zo verdrietig,.
het kaartje is wel heel lief wat je hebt gemaakt.
Groetjes Caroline
Danielle zei…
Je kaartje is super leuk, de aanleiding niet.... wat erg dat zoveel emotioneel waardevolle spullen weg zijn. Ik hoop dat het kaartje haar heeft opgefleurd! Naar aanleiding van je reactie op mijn kaart, ik heb alcohol pearls gebruikt op matte black cardstock (alcohol cardstock) van Ranger. Dat is heel mat cardstock, ik heb het met gewoon zwart karton niet geprobeerd eigenlijk. Fijne zondag nog!
Trudy zei…
Ach wat erg zo'n inbraak als je weg bent geweest. Daar moet je niet aan denken. En dat zo vroeg op de avond meestal is het midden in de nacht dat ze inbreken.
Je kaartje is super lief!
Groetjes Trudy
Nicolette zei…
Ach wat een vreselijk verhaal, Zo erg als ze aan je spullen zitten. Dat zijn tastbare herinneringen.
Je kaart is erg mooi.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Lief om haar dit kaartje te sturen, ik denk dat je je ook een beetje schuldig voelt omdat ze gezellig bij jullie was. Sterkte samen
Wat vreselijk zeg... lief om haar deze kaart toe te sturen!
Marlies zei…
Een hele mooie vrolijke kaart en wat een leuk model. Het zal inderdaad wel veel werk zijn geweest.
Wat erg voor je schoonzusje. Hopelijk is ze inmiddels van de schrik bekomen dat er ingebroken was. Dat is al verschrikkelijk en ook nog al haar dierbaarste spullen kwijt, echt erg.
groetjes, Marlies

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils