Elke donderdag een kerstkaartje: # 2020/41

Donderdag kerstkaartjesdag...

Ik was een tijdje geleden mijn digi's wat aan het 'klasseren' toen ik deze tegenkwam, 
ik won die ooit en had die nog nooit gebruikt, shame on me, want zo schattig!
En handig, want al ingekleurd...
In de komende weken zie je nog de andere, want ik had er 3 van deze reeks gewonnen. 


Gebruikte materialen:
Digi Robin Stocking Friends: PolkaDoodles
DP Festive Florals - Wild Rose Studio
Ster: Marianne Design
Tekststempel: Silent Night - Noor

Benieuwd naar de uitslag van de kaars/lantaarnchallenge
bij 52 Weeks to Christmas?

Dit is onze top 3:
1. Eri (30)
2. Margreet (12)
3. Caroline (5)

Straks ben ik er nog eens met een blogbericht,
de 8ste zijn Angélique en ik er met onze An-Na-Swap.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Wat een lief kaartje Nancy.
Fijne dag.
Je@net zei…
Aaah...wat een super schattig kerstkaartje is dit!
Caroline zei…
Wat een lieve digi, heb je die ook zelf ingekleurd! Knap dan hoor.
En wat leuk dat ik in de top 3 sta, dank je wel!
Groetjes Caroline
Eri zei…
Een leuke kaart met die digi, en in leuke kleuren, zonde om hem niet te gebruiken! Leuk ook om mijn naam te zien staan in de top 3.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een superleuke digi. Inderdaad zonde om niet te gebruiken. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
xxx Margreet
Rosina zei…
Heel mooi je kerstkaartje Nancy met een geweldig lief kerststempeltje erop ... en die mooie ster past er perfect bij
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Trudy zei…
Ach wat een super schattige digi, het is een erg leuk kaartje geworden! Handig dat de digi al ingekleurd was!
Groetjes Trudy
Marjolein zei…
Hihi, ja het is echt een leuk en schattig plaatje! Mooie kaart. Groetjes Marjolein
Caroline zei…
heel mooi geworden, en af en toe kom je tijdens opruimen al eens iets tegen he
groetjes caroline
Een hele lieve kerstkaart Nancy, inderdaad een mooi plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Epie zei…
Schattige kaart met mooie ingekleurde digi Nancy , wat n geduld heb jij !!
Fijne donderdag fun met Anna en groetjes Epie. DT52WTC
Colien zei…
Heel mooi kaartje met een schattige digi!
grtz Colien
Diny zei…
Wat een super schattig kaartje Nancy.
Nu ga ik even naar je andere berichtje kijken!
Groetjes Diny
Gina zei…
Superleuk met dat lieve plaatje ! Heel mooi kaartje ! Groetjes, Gina
Rina zei…
Lief kaartje met die mooi gekleurde afbeelding.
Groetjes Rina
Freubelmina zei…
O wat goed dat je deze mooierd tegenkwam want je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt Nancy.
Een fijne avond xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils