Happy Birthday

Vorige woensdag was Angélique op bezoek,
we hebben gezellig gebabbeld en natuurlijk ook wat geknutseld,
elk aan een kant van de tafel,
ik heb zoveel deugd beleefd aan haar bezoek
en kreeg weer helemaal zin in kaartjes maken !

Dit weekend heb ik ook heel wat uurtjes doorgebracht op mijn knutselkamertje,
en ik maakte o.a. naast het rouwkaartje dat je gisteren zag 
ook een herfstig verjaardagskaartje.


Ook aan de binnenkant wat dessinpapier verwerkt:


Gebruikte materialen:
Digi Margaret Calendar October: Bugaboostamps
DP Wonderful Autumn : Studio Light PPWA149
DP Industrial 2.0: Studio Light PPIN74
Paddestoelen en egel: Cut-Ies van Kippers
Randmalletje: ? - Kreeg ik onlangs als cadeautje
Lint: Marianne Design

Deze namiddag naar de oogarts,
hopelijk heb ik goeie punten ivm mijn oogdruk...

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve Groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Colorchallenge
De Egel: # 108 - Paddestoelen

Reacties

Leuk kaartje heb je gemaakt! Veel succes bij de oogarts!
Gezellig herfstig kaartje. Heel veel succes bij de oogarts.
Groetjes, Anita
Margreet zei…
Fijn dat je zin in kaartenmaken weer wat terugkomt, Nancy. Het is altijd een mooie ontspanning waarbij je je zorgen wat kunt vergeten.
Je hebt een toffe kaart gemaakt met Margaret en je details zijn superleuk. Je bent zelfs de binnenkant niet vergeten!
Namens Catch the Bug wil ik je bedanken voor het meedoen met de kleurenchallenge.
Succes bij de oogarts.
xxx Margreet
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
En succes vanmiddag bij de oogarts!
Wat een leuke kaart Nancy! Dat heksje!! Succes bij de oogarts! Groetjes Linda
Sarah zei…
Grappig dat heksje, ik zou ze niet graag willen tegen komen!
Fijn dat je samen een veilig creatief moment had. Je knuffel nam ik graag in ontvangst en ik stuur er ene terug. Ik gedachten heb ik je een sterkte kaart opgestuurd ivm het trieste overlijden dat je deelde een paar weken geleden maar ik ben er niet toegekomen. Het is hier wat op overleefmodus. Veel liefs xxx
Wat een mooie kaart met leuke digi!
Succes bij de oogarts!
groetjes, Caroline
Hetty P. zei…
Wat gezellig dat jullie weer samen een dagje geknutseld hebben, dat heb je gewoon af en toe even nodig.
Fijn dat je ook weer iets meer inspiratie hebt gekregen om aan de hobby te gaan, dat is te zien op deze mooie kaart.
Succes bij de oogarts.
Fijne dag,
Hetty
Nicolette zei…
Wat gezellig om weer eens samen aan de knutsel te gaan. zo leuk om dat samen te doen. Deze kaart is erg leuk, mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Ik kan me voorstellen dat het weer fijn was om elkaar te zien en te knutselen en fijn dat je weer een beetje de zin erin hebt gekregen.
Je kaartje is heel leuk. Mooie papier he?
Groetjes Caroline
Rimmie zei…
Prachtige kaart Nancy!!! Echt een herfstkaartje in deze mooie warme tinten!

Groetjes

Rimmie
Enny zei…
Wat een mooie en leuke herfstkaart ! Succes bij de oogarts ! Groetjes, Enny
Eri zei…
Wat gezellig dat je samen met Angelique hebt zitten knutselen en kletsen, dat doet een mens goed vooral in deze tijd! Je herfstkaart is heel leuk geworden!
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Wat gezellig zo samen knutselen en je hebt een sfeervolle leuke kaart gemaakt! Dat spinnenweb is super!
Succes bij de oogarts, hopelijk is alles goed.
Groetjes Trudy
Diny zei…
Wat fijn dat het kaartjes maken weer terugkomt Nancy.
Soms heb je net even iets of iemand nodig die je dat duwtje geeft!
Je kaartje is prachtig....wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt!
hopelijk was het bij de oogarts oke.
Groetjes Diny
Wat een leuk herfstkaartje heb je gemaakt Nancy, ziet er gezellig uit! Hopelijk was alles goed bij de oogarts.

Liefs, Merit en Annemarie
hahaha, babbelen en knutselen tegelijk, ideale combo
leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Leuke herfstkaart Nancy.
Ook je condoleance kaart is heel mooi.
Groetjes Elle-jeanne
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nancy. Wat gezellig dat jullie samen geknutseld hebben. Dat is zeker fijn. Daar kun je zeker weer meer creativiteit van krijgen. Wat er n triest verhaal van de collega van je man... zo zie je maar voorzichtigheid geboden.. als je op hoogte werkt.. Groeten Trijntje
Rina zei…
Prachtig kaartje.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat leuk dat Angelique kwam en dat jullie veilig konden knutselen. Kan em voorstellen dat dat deugd doet.
je kaart is ook erg leuk!
Gezellig om zo samen te knutselen en dat je daarna weer wat zin kreeg. Mijn mojo is nog steeds zoek en ik ben te lui om te gaan zoeken hihi. Ik vind dat heksje zo grappig, echt een mopperkont volgens mij. Een mooie kaart Nancy en Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel
Marfien zei…
leuke herfstkaart, al is de dame een tikkie chagrijnig :-)
Josje zei…
leuke herfst kaart heb je gemaakt
Leni zei…
Nancy , heel erg leuk en mooi kaartjes die hier in de brievenbus lag en dus kan er nog lang van genieten.............Fijn dat je de zin in het hobby-en weer terug heb ...........Bedankt voor dit leuke kaartje .........
Liefs Leni
Nancy what a great card. Love everything about it and the background paper and spiderweb just sets it off. Good luck with your entry and thank you for joining us at Bugaboo Stamps. Gail DT
Nelleke zei…
Prachtige kaart Nancy.
Soms heb je ook een creatieve boost nodig en heerlijk dat het zo nog kon. Dank je wel voor jou deelname bij onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
En natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils