Martina's Kleurenkaartenteam : # 2020/04 Oranje en lichtblauw

Op de laatste woensdag van de maand verzamelt Martina traditiegetrouw een heel team om met 2 kleuren, evt. aangevuld met wit en/of zwart, één of meerdere kaartjes te maken.
 Ik mocht voor deze maand de nieuwe kleur bij feloranje (keuze van Caroline) kiezen, en koos voor lichtblauw.
Ik ben nu al benieuwd welke kleur Diny hierbij gekozen heeft voor volgende maand ...

Ik startte met het 'schilderen' van wat watercolorpapier met twee kleuren lichtblauw en oranje.  Ik vulde ook een A5'je met acrylmarkers uitgeveegd met een babydoekje.  Dit werden mijn basissen om uit te stansen, op te stempelen, ...  Hiermee maakte ik 4 cadeaukaartjes in mijn favoriete thema, de zee...




Wat meer in detail nu:

Voor deze gebruikte ik een setje van Stampin' Up (Jar of Love): ik stempelde de bokaal op mijn lichtblauwe papier (gekleurd met acrylmarkers (Action) en billendoekjes).  Dit geeft een mooi glad effect, maar is niet zo handig om op te stempelen, het duurt wel wat langer voor de inkt droogt...
Op de uitgestanste bokaal heb ik een gestempelde goudvis geplakt en dit alles verhoogd opgeplakt op een labeltje, een oranje rondje en oranje touw zorgen voor wat extra oranje effect... Het tekstlabeltje is van Marianne Design.




Voor dit cadeaukaartje gebruikte ik papier gekleurd met  aquarelverf (JMA van Studio Light), ook de washitape is van Studio Light, Jenine Mindful Art.





Ook voor de volgende 2 labeltjes stanste ik de zeefiguurtjes uit het ingekleurde aquarelpapier en eentje uit zwart om toch wat contrast te hebben..
De tekststempels zijn van Noor (6410/0099), ik blijf die heel leuk vinden! Aan het smalle label heb ik nog een octopusbedeltje bevestigd.



 De achtergrondstempel op het laatste label komt ook van de Noorstempelset Under the Sea.  De luchtbelletjes komen uit hetzelfde A5'je als het vierkante kaartje.  Aan dit label kwam een zeesterbedeltje.


Je ziet, ik heb me geamuseerd, achtergrondjes schilderen, stansen, stempelen... en ben zo vier cadeaukaartjes of -labels rijker.

Dit was mijn inspiratie-fotocollage:


Ik ben heel benieuwd hoeveel goudvissen vandaag de revue zullen passeren, of wat de anderen met deze combinatie gemaakt hebben!
Doe je ook je Kleurenkaartenteamblogrondje?  Dan vind je hier alle adressen.


Leuk dat je op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

Wat leuk een zee thema mooi schattig die labeltjes.
Fijne dag.
Freubelmina zei…
Wat een leuke kleurencombinatie Nancy, prachtig gemaakt.
Lieve groetjes Xx
Rosina zei…
Wooow jij ben lekker creatief bezig geweest Nancy...hele leuke onderwater labeltjes en kaartjes...Prachtig zijn ze stuk voor stuk...
groetjes Rosina
Chantal zei…
Wat een mooie creaties.
Groetjes, Chantal S
Je@net zei…
Wauw....wat een super leuke projecten!
Irene zei…
Lekker bezig geweest Nancy en een hele gave nautical serie!
XxIrene
Colien zei…
Wat een gave serie labels in deze vrolijke KKT-kleurtjes!
Heel leuk, zag bij Nicole ook vissen, verder is het toch weer heel divers wat er voorbij komt....
grtz Colien.
chantal zei…
Dit vind ik helemaal geweldig. Leuk gemaakt en helemaal anders dan de anderen.
Liefs Chantal
Marfien zei…
Je hebt je weer goed geamuseerd, leuke serie labels heb je gemaakt, lekker fris van kleur. Gek, aan vissen heb ik helemaal niet gedacht . . .
Jantine zei…
Heel leuke reeks kaarten, Nancy. Mooi watertafereeltjes.
Jaren terug hadden we al eens deze kleurencombinatie en toen heb ik inderdaad vissen gemaakt, maar ik vond het flauw om dat nu weer te doen :-)
Groetjes
Jantine
Linda zei…
Hoi Nancy,
Wat een heerlijk zonnige creaties zo (en lekker met een mooi zonnetje gefotografeerd zo te zien haha).
Ik word helemaal vrolijk van je zee-stijl.
Groetjes, LindaT
Diny zei…
Wow....jij bent lekker los gegaan Nancy....wat leuk allemaal!
Nog een weekje wachten en dan zal Martina zeggen welke kleur ik erbij heb gekozen.....
Groetjes Diny
Ik snap wel waarom jij deze kleurencombinatie koos, je had vast al wat ideetjes in je hoofd. Goh, wat een leuke labels en kaartjes heb je gemaakt 🤩, gaaf al die technieken die je gebruikt hebt,groetjes Petra
marijke zei…
Wat een gave kaartjes Nancy! Super leuk. Ik heb eigenlijk helemaal niet aan goudvisjes gedacht!Haha! Ik dacht aan bloemen!Groetjes Marijke.
Wat leuk Nancy! Ik moest inderdaad ook meteen aan visjes en water denken bij deze kleuren. Je hebt een prachtige serie gemaakt!
Nicolette zei…
Wat ziet dat er allemaal leuk uit Nancy.
Mooi dat je de achtergronden zelf gemaakt hebt.
Groetjes Nicolette
Laurespage zei…
Ik vond het persoonlijke een moeilijke combinatie, omdat ik steeds vast zat met mijn inkten en als ik met mijn inktennover elkaar kwam, had ik telkens groen. Maar nu mijn kaartje af is ben ik best wel tevreden.
Maar jouw kaartjes zijn top. Weer een ideetje bij. Al heb ik dan dit materiaal niet, je kan er eigenlijk alle kanten mee uit.
Groetjes en hou het gezond,
Laurette
Margreet zei…
Jij bent lekker losgegaan met de door jou gekozen kleurencombi, Nancy. Mooie achtergrondjes en je hebt er toffe labeltjes van gemaakt. Iets met goudvissen is totaal niet bij me opgekomen (misschien omdat ik meteen aan mijn oranje kater dacht?).
xxx Margreet
Creatiels zei…
Jij hebt je ook laten gaan in dit leuke thema, maar jij je woont ook niet zo ver van de zee. Allemaal even knap gedaan.
Bedankt voor de keuze van de kleuren, ik vond het niet zo evident, maar dat is de uitdaging.
Ook bedankt voor je reactie op mijn Blog. Groetjes en hou jullie gezond
Els
Josje zei…
Het smalle label vind ik een toppertje de andere zijn ook erg mooi
Wat een prachtige set in de KKT kleuren! Echt heel mooi gedaan, allemaal!!
(dankjewel voor je reactie op mijn blog en lieve commentaar op het filmpje!)
Lieve groetjes, Yvonne
Enny zei…
Oh, wat prachtige labels, supermooi, dat zee-thema ! Groetjes, Enny
Trijntje zei…
Wat een leuke creaties heb je met deze leuke kleuren combi gemaakt Nancy. Groeten Trijntje
wat heb jij een leuke reeks gemaakt, een mooi setje dat helemaal bij elkaar hoort, geslaagd hoor !
bedankt voor je deelname deze maand !
Hou het vooral gezond,
lieve groetjes, Martina
Daphne zei…
Wat ontzettend leuk zeg dat jij meteen 4 kaartjes gemaakt hebt!!
De kleuren combinatie is prachtig.
Ik heb nog niet veel goudvissen gezien trouwens, ik ga zo even verder kijken.
Héél leuk een creatief hoe jij de papiertjes gekleurd hebt.
De "sea" tekst...... ga ik onthouden, die ga ik binnenkort gebruiken, zó leuk!
Femminde zei…
Wauw wat een super onderwater serie. Tof gedaan!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Sarah zei…
Aha,dus jij koos voor de combi! Leuke keuze en hij past bij jou! Jij mag nog wandelen aan de zee of niet? De kaartjes zijn ontzettend mooi! Toppie! X
Nancy zei…
Hey Nancy,

Jij hebt je goed uitgeleefd deze maand... Maar je wist de kleuren dan ook als eerste hé! ;o)
Mooie kaarten en labels maakte je... Lekker zomers zeethema!

Zelf ben ik thuis, technisch werkloos... Ben in april 1 dag gaan werken... Maar hé, werkloos ben ik nooit hoor... Zitten nog in verbouwingen en mijn ateljee roept constant! Moet het ook beginnen inpakken want vanaf julie wordt mijn ateljee helemaal gestript (en hopelijk ook helemaal terug opgebouwd)...

Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Ha, toen ik dit zag, dacht ik meteen, hoeveel vissen gaan we zien? EN jij schrijft het....en jij weet het waarschijnlijk al! Ik nog niet want jij bent de tweede bij wie ik kijk! Maar als je creaties in deze kleuren zijn super! Mooie stansen heb je gebruikt! Nu afwachten wat Diny gaat kiezen!
gerrie zei…

\Erg leuk al die labels, woww jij kunt vooruit.En ook je kaart mag er wezen.
Groetjes, Gerrie.
Nelleke zei…
Gisteren wilde ik mijn rondje maken en was bij jou, toen mijn dochter even binnen kwam. En toen kwam het er niet meer van. Ik wilde je even laten weten dat je prachtige creaties hebt gemaakt. Groetjes Nelleke
Gina zei…
Leuke bij elkaar passende strandserie Nancy ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils