Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/14 - reminder challenge

Vandaag zijn we er op 52 Weeks to Christmas met een reminderkaartje
voor de schetschallenge van Colien.
Ik werkte deze week zonder plaatje,
 gewoon het mooie dessinpapier van Studio Light in de hoofdrol.
Ik twijfel nog of ik er een tekststempel op zal plaatsen.


Gebruikte materialen:
DP WinterFeelings: Studio Light PPWF59
takjes ed: Marianne Design: LR0437 en 0438
Touwtje: Artemio
Belletje: Action
De takjes zijn wat bewerkte met oxice inkt

Hieronder zie je nog eens de schets,
ik heb de schets gespiegeld, dat vond ik beter passen met het mooie papier.


Je challengekaartje kan je hier linken.
Een 'gewoon' kerstkaartje kan je,
zoals elke donderdag,
plaatsen bij het blogbericht van vandaag.


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees je berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
CHCC: # 483





Reacties

Wat mooi is je kerstkaart met het DSP en het hert Nancy.
Fijne dag.
Je@net zei…
Wat een pracht van een kaart heb je met de sketch gemaakt, Nancy!
Eri zei…
Wat een mooie kaart met alleen het designpapier, de elzepropjes springen er echt uit.
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Knap gedaan een kaart met aleen maar designpapier! Je kunt altijd nog een tekststempel aan de binnenkant van de kaart plaatsen.
Groetjes Trudy
Annerieke zei…
Wat prachtig zo Nancy! Het viel me eigenlijk niet op dat je geen plaatje hebt gebruikt, want dit lijkt net een plaatje. Ik heb het papier ook, het is zo mooi.
Diny zei…
Wat een super gaaf kaartje heb jij ervan gemaakt Nancy....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Heel erg leuk Nancy.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Prachtig, Nancy! Ik zou er geloof ik geen tekst op zetten, het is nu zo mooi in balans.
Groetjes,
Jantine
Laurespage zei…
Nancy, een prachtig kaartje en hele mooie kleuren !
Groetjes, laurette
Heel mooi en een haast serene uitstraling Nancy. Ik zou de tekst binnenin doen denk ik. Je kaart is nu heel mooi in balans en alle aandacht gaat uit naar het mooie dessinpapier.
lieve groetjes Miranda
schitterende kaart, zo laten Nancy, het is een plaatje.
Liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Een mooi kaartje en deze kleuren geven echt de sfeer van kerst! Gewoon houden zo!Groetjes Marijke.
Josje zei…
Hele mooie kaart
Super mooie kerstkaart nancy!
Groetjes Anita
Prachtige kaart met mooi papier en plaatje!
groetjes, Caroline
Margreet zei…
Wat gaaf dat je zelfs geen plaatje hebt gebruikt. Het is dan ook wel heel mooi papier!
Ik zou er geen tekst op doen (maar wie ben ik???).
xxx Margreet
Suzan zei…
Prachtige kaart Nancy!
Groetjes Suzan
Caroline zei…
Het papier is al mooi op zich, daar hoeft niks bij.
Mooi kaartje!
Groetjes Caroline
Epie zei…
Schitterende reminder Nancy wwoow..
Fijne avondgroetjes van Epie
Ans Gilbert zei…
Wat leuk dat je het DP op deze manier hebt gebruikt. Echt een hele mooie kerstkaart,
Ansx
Colien zei…
Heel leuk kaartje volgens de sketch, lieve kleurtjes!
grtz Colien
Rina zei…
Je hebt het papier op deze wijze heel mooi gebruikt, niets meer aan toevoegen zou ik zeggen.
Groetjes Rina
!neke zei…
Super mooi geworden ! Mooie tinten .
Groeten Ineke
Daphne zei…
Wat verrassend, dat je geen sterren gebruikt hebt.
Hele mooie kaart en de swirl ius juist mooi hierbij.
GerJanne zei…
Heel mooi Nancy, met dat papier een echte winter/kerstkaart.. Super!
Lisa Lynn zei…
Nancy your card is gorgeous.
Wat een mooi kerstkaartje in deze zachte kleurtjes Nancy!
Rosina zei…
Heel leuk je kerstkaart deze week Nancy...toevallig in dezelfde kleuren al die van mij...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Enny zei…
Oh Nancy, wat een prachtige kaart ! Ik kon gisteren niet op jouw blog geraken, maar nu gelukkig wel ! Groetjes, Enny
Gina zei…
Supermooi Nancy. Met dat papier heb je inderdaad niet veel meer nodig ! Groetjes, Gina
Freubelmina zei…
Het is zeer sfeervol zonder plaatje Nancy, ik zou er misschien een heel klein tekststempeltje inzetten maar dat zijn persoonlijke keuzes.
Lieve groetjes xx
Trijntje zei…
Wat een mooie kerstkaart volgens de schets heb je gemaakt Nancy. Groeten Trijntje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils