Cheerful Sketches: nieuwe challenge april

Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches!

Ik kreeg een digi van PaperNest Dolls om in te kleuren en op een kaartje te verwerken.



Gebruikte materialen:
Digi: Fashion Country - Paper Nest Dolls
ingekleurd met Twinmarkers
DP Vintage Soft Tones : Craft Sensations
Tekststempels: Craft Emotions 130501/1707
Gestempeld met Memento
Bloemen: Rössler PapierBrad: DécoTime
lint: China


Ook zin om mee te doen?   Alle informatie vind je hier.
Je hebt tijd tot 28 april.



Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!

Dankjewel!

Crealieve groetjes  
Nancy

Reacties

Diny zei…
Wat een leuke kaart in deze mooie kleurtjes Nancy!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Nancy!
Sarah zei…
Mooi Nancy. Leuke kleurtjes!
Hoe gaat het? X
Wat een schattig kaartje is het geworden! Groetjes Linda
Nicolette zei…
Schattige kaartje.
Groetjes Nicolette
Enny zei…
Oh, wat een mooie kaart, mooie kleuren en zo'n schattige digi ! Groetjes, Enny
Wat een lief kaartje!
Margreet zei…
Prachtig kaartje met mooi kleurwerk en leuk papier.
xxx Margreet
Marfien zei…
leuke kaart voor een jarige jongedame, knap ingekleurd Nancy
Gina zei…
Mooi ingekleurd en leuk de stipjes op haar kaakjes ! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Het is een mooie sketch. Ik mocht er al een gastdesigner kaartje mee maken. Jouw kaart is ook heel erg leuk!
Daphne zei…
Toen ik je kaartje zag dacht ik, hee, leuke sketch, herkenbaar, en niet zo moeilijk...... kwam ik er na een paar minuten achter dat ik gast disigner ben voor deze challenge, whahahaaa....ik maakte dus al een kaart met deze sketch.
Jij hebt ook een leuje zeg.
Super mooi gekeurd, ik blijf dat moeilijk vinden.
Ik had een andere digi, binnenkort zie je mijn kaart wel.
Hermien zei…
Een prachtig kaartje Nancy, mooie kleurtjes heb je gebruikt.

groetjes Hermien
Ans Gilbert zei…
Je hebt met de leuke sketch én digi een hele mooie kaart gemaakt, ik doe zeker weer mee,
Ansx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils