Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/15

Donderdag,
dus... Kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas.

Voor mijn kaartjes van deze week liet ik me inspireren
door berichtjes die ik op FB voorbij zag komen,
snij je dessinpapier  in stukken en gebruik het...



Ik ben vast niet de enige die soms wat aanmoediging nodig heeft
om de schaar in nieuw papier te zetten...
Ik heb echter alleen maar blaadjes gebruikt waar al een stuk van af was,
dus...  ook een leuke manier om restjes papier te verwerken...



Gebruikte materialen:
DP Winter Joy : Studio Light -  PPWJ127 en 128
Merry Christmas: Tonic Studio
Herten: Noor 6002/2029
Geometric Deer: Marianne Design - CR1445
washitape Winter Joy : Studio Light

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
vind je de inspiratiekaartjes van Marijke en Epie
en natuurlijk ook de winnaars van de schetschallenge van eind maart !

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo
CHCC: # 484

Reacties

Wow!! Wat mooi Nancy ik durf het soms ook niet vind het dan zonde om te verknippen.
Fijne dag, groetjes, Anita
Wat een ontzettend mooie kaartjes Nancy! Prachtig hoe je het papier er op verwerkt hebt! Groetjes Linda
Caroline zei…
Dit is een hele leuke manier om je restjes op te maken. Ze zijn alletwee zo mooi!
Ik zet tegenwoordig gewoon de schaar in mijn mooie nieuwe papier hoor, heb het niet voor niks gekocht toch?
Groetjes Caroline
Marjolein zei…
Wat een leuk effect geeft dat! Ik zou dat ook even spannend vinden; zo willekeurig de schaar/het mes in het papier te zetten. Maar zeer geslaagd! Groeten Marjolein
Je@net zei…
Het lijkt me nog een heel gepuzzel om zo'n mooi effect te krijgen. Maar je kaarten zijn super leuk geworden, Nancy!
Eri zei…
Je kaarten zij prachtig geworden met de strookjes, je hebt er een leuke combinatie van gemaakt.
Groetjes, Eri
Rosina zei…
Heeeeel mooi deze kerstkaartjes Nancy...prachtig designpapier en zeker met onregelmatige reepjes geeft het een prachtig effect...TOP!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC
karin zei…
Heel leuk met die restjes papier. De rendiertjes komen er mooi op uit.
Ik vind het altijd een heel gedoe om reepjes papier op te plakken.
groetjes,
Karin
Hetty P. zei…
Wat heb je dit leuk gedaan !!!
En dat van allemaal resten papier, gaaf hoor.
Een hele fijne dag,
Hetty
Enny zei…
Oh, wat prachtige kaartjes, en wat een tof idee voor restjes ! Groetjes en fijne Paasdagen ! Enny
Trudy zei…
Wat een leuk idee om het papier in stukken te snijden of restjes te gebruiken! Het zijn mooie kaartjes geworden!
Groetjes Trudy
wat een leuk idee om je papier zo te gebruiken is wel goed voor je restjes op te ruimen je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt
groetjes ellen
Chantal zei…
Mooie stoere kaarten.
Groetjes, Chantal S
Marfien zei…
Ze zijn supergoed gelukt Nancy, mooie kleurtjes bij elkaar, de zwarte silhouetten hier op komen mooi uit
Inderdaad moeilijk om een nieuw velletje zomaar in stukjes te snijden, zou ook eerst maar stukjes papier gebruiken, maar wat is het resultaat GAAF!!!'

Liefs Annemarie en Merit
opgeruimd staat netjes... probeer ik me hier niet te druk over te maken. iedereen thuis, iedereen z'n spulletjes, het is wat geven en nemen vandaag. Gelukkig hebben we ook nog een tuin om in te ontsnappen aan de 'muren'. Helemaal leuke kaartjes zijn het geworden,
grtjs,martina
x
Margreet zei…
Prachtige kaartjes, Nancy.
Maar ik zou hiervoor ook niet zo snel in nieuw papier gaan knippen/snijden. Verstandig om het van 'aangetast' papier te maken.
xxx Margreet
!neke zei…
Ze zijn super leuk Nancy !
Groeten Ineke
Laurespage zei…
Mooie kaartjes Nancy. Lekker opgeruimd, restjes verwerkt, ideetjes voor ons wat wil een mens nog meer.
Zeker geslaagd je,opruim Katie. fijn paasweekend,
Lairette
Inderdaad ook een goed idee om zo resten te verwerken Nancy. Het levert feestelijke kerstkaarten op.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Wat een leuk idee met al die stukjes papier! Ik zou dat ook doen hoor de restjes opmaken en niet in mijn nieuwe papiertjes knippen! Maar deze kaartjes zijn prachtig geworden! En velen hebben een nieuw ideetje opgedaan denk ik!haha! Een fijn paasweekend en hou het gezond hé! Groetjes Marijke.
Nicolette zei…
Leuk idee Nancy. Mooie kaarten.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Wow.....wat ontzettend GAAF Nancy!
Een goed idee.....want in nieuwe velletjes papier snijden blijft toch moeilijk he?
Groetjes Diny
Annerieke zei…
Wat zijn ze leuk Nancy! Knap gedaan ook, op de Ă©Ă©n of andere manier kom ik bij deze techniek altijd iets in de knoop, hahaha, ik zal wel niet goed opletten ;-).
Gina zei…
Twee superleuke kaarten Nancy ! Een mooi idee dat ik misschien ook eens moet uitproberen ! Groetjes, Gina
Nelleke zei…
Inderdaad dit is weer een idee, echt wel wat voor mij om mijn restjes op te maken. Mooi effect heeft dit. Groet en hou het gezond. Nelleke
Rina zei…
Het is je goed gelukt om restjes papier op je kaartje te verwerken, prachtig zijn ze geworden.
Groetjes Rina
Wat leuk gemaakt Nancy, ik zag op FB inderdaad al meer van deze achtergrondjes voorbij komen, maar erg leuk om zo het papier te verwerken op je kaart. De rendieren komen mooi uit op je kaart, en ook de tape heb je mooi verwerkt.Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.
marian zei…
Wat een leuk idee, het DP-papier in stroken te snijden als achtergrond. Super leuke kaarten geworden.
Groetjes van Marian, prettige dagen en blijf gezond.
Daphne zei…
Dit is leuk zeg, om zo achtergrondjes te maken.
Doodeng, om in je papier te snijden, maar héél leuk.
Monique zei…
Je kaarten zijn prachtig Nancy.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils