Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/16


Lente of niet,
het is donderdag, 
dus... kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas !

Ik zag op FB een leuke demo van Judith van Ludiec,
niet zo moeillijk, maar met een leuk effect
en dat wou ik dan ook eens proberen.
Ik gebruikte 3 kleuren rode inkt van SU,
mijn witte inkt was helaas helemaal opgedroogd en ik heb geen navulling,
daarom heb ik witte gesso gebruikt. 
De rode inkt was helaas nog niet helemaal droog,
 maar ik vond het zo toch ook al leuk, en heb dus ook weer wat bijgeleerd ... ;-)



Gebruikte materialen: 
Rode inkt: Real Red, Merry Merlot en Cherry Cobbler
Labelstar: Different Colors  S00187
Tekst kerststerretjes: Different Colors S00199

Op het blog van 52 Weeks to Christmas zie je de inspiratiekaartjes van Ineke en Bep!
Maakte je ook een kerstkaartje, dan kan je dat daar linken tot vanavond 23u55.

Houden jullie het ondertussen nog gezond?
Ik vind het nog altijd erg bangelijk allemaal,
ik kan er niet goed bij
dat sommige mensen zo laks omgaan met alle voorzorgsmaatregelen...

Dankjewel voor jullie blogbezoekje,
ik probeer in de komende dagen ook langs te komen,
en een reactie achter te laten
's avonds na het werk heb ik niet altijd zin om te bloggen of te knutselen,
en doordat ik met de wagen ga werken
mis ik natuurlijk telkens mijn 2 x 50 minuten lees- of blogtijd...


Crealieve groetjes

Nancy




Challenges en zo:
Christmas Card Throwdown: Colorchallenge Red & White


Reacties

Je@net zei…
Wat een super mooie kerstkaart is het zo geworden, Nancy!
Wat een prachtig kaartje Nancy,
Hier gelukkig alles nog goed, fijn dat het bij jullie ook zo is.
Liefs Annemarie en Merit.
wat een supermooi kaartje leuk idee om zo je kleuren te combineren
fijn dat alles bij jullie goed is hier ook alles goed gelukkig
groetjes ellen
Prachtig Nancy, zo leuk gedaan!!
Fijn dat alles goed is bij jullie hier ook alles goed. Word nu wel een beetje ... van de sociale afstand houden. maar het moet zit niets anders op.
Fijne dag groetjes, Anita
Prachtige kaart Nancy! Heel mooi de bokeh achtergrond! Groetjes Linda
Trijntje zei…
Wat een mooie cas kaart heb je gemaakt Nancy. Leuk de rand met Dots. Leuke kleuren. Groeten trijntje
Jantine zei…
Wat een mooie kaart, Nancy. Schitterend effect met die cirkels.
En ja, ik kijk ook met verbazing naar hoe sommige mensen omgaan met de voorzorgsmaatregelen, zelfs collega's soms (ik werk in de zorg, met kwetsbare mensen...) Bizar. Gelukkig zijn er ook veel mensen die zich er wel aan houden, ook al valt het niet mee.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Mooie kaart, en een leuke techniek heb je gebruikt.
Het wordt alleen nog maar lastiger met de nieuwe maatregelen. Zaterdag sprint iedereen naar de bouwmarkt of tuincentra, om daar in de file te gaan staan. Ik blijf er wel weg.
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Leuk gedaan, heb net het filmpje bekeken, "simpel" met een gaaf effect
Hebben we al eens eerder gedaan maar dan met maar één rondje, weet je nog?
Rosina zei…
Prachtig is je kerstkaartje voor deze week Nancy...die rondjes hebben een heel mooi bokey effect..en ja ook jouw wit is met rood vermengd...maar niet minder mooi...en die prachtige ster maakt het helemaal af erg leuk gedaan...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Trudy zei…
Prachtige kaart met een leuke tekst! Ik heb voor mijn kerstkaartjes wat spulletjes uit je pakketje gebruikt.
Hier is iedereen nog gezond maar mijn man is hartpatient dus we blijven zoveel mogelijk thuis.
Groetjes Trudy
Eem hele mooie kerstkaart Nancy, lieve tekst ook daarbij.
Ik vind het nu enger dan toen het wat strenger was allemaal, ik heb het gevoel zoveel méér alert te moeten zijn omdat de omgeving inderdaad weer steeds lakser lijkt te worden...vermoeiend.
Maar we boffen wel met het mooie weer, ik geniet in mijn tuintje :)
Lieve groetjes Miranda
Annerieke zei…
Prachtige kaart Nancy, leuke techniek is dit! Ja lastig is het, zelf weet je dat je voorzichtig bent, van anderen kun je daar niet zeker van zijn. Hou je haaks hoor!
Enny zei…
Wauw, dat is prachtig geworden Nancy, en ook een heel mooie tekst ! Ja, jammer dat er altijd mensen zijn, die zich van veiligheid niks aantrekken, en de anderen moeten er dan voor boeten... Nog veel moed ! Groetjes, Enny
Epie zei…
Mooie Cas kaart Nancy , fijne dag
Groeten Epie
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy....en je hebt het goed opgelost met de gesso!
Ja ik ben het helemaal met je eens....het is allemaal best wel eng.
Ik was vanochtend even in de supermarkt en wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest....niks aan nu!
Groetjes en blijf gezond,
Diny
Marijke zei…
Een mooi kaartje en leuk die cirkels op de achtergrond! Het is allemaal inderdaad een beetje raar en het is maar de vraag of het helemaal goed komt als alles weer open gaat! Maak het een fijne dag van en bedankt voor je mooie kaartje! Groetjes Marijke.
A.Rose zei…
So clean and crisp! Exquisite design. Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown. Please join us again.
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart,leuk de kleurtjes op de strook, mooie ster en tekst.
Hier worden de regels goed nageleefd en bij ons is de situatie minder ernstig, in de 3 noordelijke provincies zijn maar 1000 besmettingen, de afgelopen 4 dagen is er niemand uit Drenthe in het ziekenhuis opgenomen..
Maar in België is het weer verlengd tot 3 mei en jullie kunnen niet naar Nederland..
groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
hele mooie kaart Nancy. De tekst vind ik ook mooi.
Groetjes Nicolette
Margreet zei…
Prachtige kaart, Nancy.
Ik heb toevallig vandaag met dezelfde techniek de KKT kaart voor woensdag gemaakt. Werken met de distress tool gaat me toch beter af dan verf 'werpen'.
xxx Margreet
Wies zei…
Mooie kerstkaart heb je met deze techniek gemaakt. Fijn dat je de link naar de demo erbij hebt gezet. Die ga ik zeker een keer bekijken.
Groetjes, Wies
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy met mooie tekst!
Groetjes en blijf gezond.
Suzan
!neke zei…
Gave tekst op deze kaart ! Prachtig!
Groeten Ineke
Daphne zei…
Nou toch, dat het rood doorloopt in het wit.
Prachtig effect en altijd leuk als je weer een nieuwe techniek hebt geleerd.
Het blijven spannende tijden hè.
Je wordt er doodmoe van, neem je tijd en haast je niet met reacties. Niks moet, het belangrijkste is dat je gezond blijft.
Laurespage zei…
Nancy, ik ben hiermee deze week ook aan de slag gegaan. Ik vond het een hele leuk techniek van Judith. En ik vind je kaartje prachtig.
Groetjes.laurette
Freubelmina zei…
Ooo wat een fantastisch mooi kaartje Nancy en ik sluit me aan bij jou....niet te geloven hoe sommige mensen niet nadenken!
Blijf gezond en lieve groetjes xx
Marjolein zei…
Het is een hele mooie, warme kerstkaart geworden Nancy! Groetjes Marjolein
marian zei…
Een prachtige kaart hoewel dit een nieuwe techniek voor je was.
Ja ik ben het helemaal met je eens. Ik kom niet in de winkels, want daar wordt ik zo zenuwachtig door die domme mensen.
Groetjes van Marian en blijf gezond.
Gina zei…
Wat een mooie kerstkaart met die zelfgemaakte strook er op. Hele mooie tekst ook. Jammer dat je niet kan telewerken wanneer je net zo ver moet rijden! Groetjes, en hou het veilig! GinaX
Andreja zei…
Beautiful festive red&white card and I like how you use this two colours :-))
Thanks for joining us at 52 Christmas Card Throwdown!
Goga zei…
Beautiful Christmas card in red and white colour. Thank you for joining us at 52CCT. Goga

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils