Hello little one

Dit kaartje maakte ik voor een collega
die onlangs bevallen is van een dochtertje. 
Het geboortjekaartje was met veel gouden hartjes,
de eerste foto's van de kleine meid héél roze...


Ik kreeg al snel een berichtje van mijn collega, het kaartje viel duidelijk in de smaak! 


Gebruikte materialen:
Stampin' Up
Stempelset en pons: Little Elephant
Inkt: Smokey Slate, Sahara Sand en Powder Pink
Papier: wit en Powder Pink

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Crafty Friends Challenge: # 90

Reacties

Gina zei…
Hele mooie Cas-kaart met de superleuke olifantjes! Groetjes, Gina
Margreet zei…
Supermooi CAS kaartje Nancy...zó lief, die olifantjes.
xxx Margreet
Marfien zei…
Mooi kaartje, mooie schets, lieve kleurtjes kortom: Geslaagd!
Irene zei…
Het is ook een een schattig kaartje Nancy!

XxIrene
Eri zei…
Wat een super en lief kaartje met die olifantjes.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Wat lief!En zo schattig met die olifantjes.
groetjes Caroline
Marijke zei…
Wat een lief kaartje! zo leuk die olifantjes en dan dat roze! Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke.
karin zei…
Je kaartje ziet er schattig uit Nancy.
groetjes,
Karin
Marjan zei…
Altijd leuk als je dan hoort dat het in de smaak viel! Het is dan ook een superschattig kaartje!
Een hele lieve felicitatie-kaart heb je gemaakt Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Een heel lief kaartje.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Wat een schatje Nancy, hoe kom je op het idee,zo lief!
Lieve groetjes xxx
Sarah zei…
Wat lief! Mooi!
Wat een lief kaartje! Snap wel dat dat in de smaak viel!!
Hermien zei…
Schattig kaartje Nancy, deze set leent zich ook heel goed voor dit soort kaartjes.

Groetjes Hermien
Ellen zei…
So cute!
Gr Ellen
Ans Gilbert zei…
Schattig babykaartje Nancy,
Wat zijn de olifantjes leuk,
Ansx
Je@net zei…
Aaaah...wat een lief kaartje is dit, Nancy!
Mariken zei…
Schattig kaartje, die olifantjes zijn zo leuk!
Enny zei…
Hallo Nancy, ik ben net terug uit vakantie, wauw, wat heb je mooie kaarten gemaakt ! En ik ben heel blij met mijn Top 4 plekje bij "52weeks", maar ik ga geen gastdesign doen, want de komende tijd wordt erg druk voor mij. Groetjes, Enny
Ans S. zei…
Wat een schattig kaartje.

Groetjes Ans
Wat een schattige kaart, leuk om in de trant van het eigen geboortekaartje te blijven, groetjes Petra
Renate zei…
Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.
GerJanne zei…
Heel lief en leuk kaartje. Kan me helemaal indenken dat dit in de smaak viel! De olifantjes zijn schattig!!
Hetty P. zei…
Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
De olifantjes zijn echt super met hun ruitjes ...
groetjes Hetty
Een heel leuke kaart Nancy! Die olifantjes zijn lief!
groetjes, Caroline
Ans Gilbert zei…
Wij gaan a.s zaterdag naar Engeland, echt de allerlaatste week van de schoolvakantie..

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils