Elke donderdag een kerstkaartje # 2018/33

Donderdag vandaag, dus kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas.

Ik liet me voor mijn kaartje inspireren
door de kleurenchallenge bij Christmas  Card Throwdown:
zwart, wit en één kleur.
Ik had met mijn verjaardag van een clubdin het mooie papier van Noor cadeau gekregen,
wit, zwart en mint, perfect hiervoor!
Ik zocht een leuke schets en maakte zo dit kaartje:


Gebruikte materialen:
DP Silent Night: Noor 6011/0570
Cirkelmal: CreaNestLies XXL
Sneeuwman: AliExpress
Brad: DécoTime 


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik probeer vanmorgen en vanavond op de bus alvast een blogrondje te doen,
de rest zal waarschijnlijk voor het weekend of volgende week zijn.
Morgen nog een halve dag werken, dan verder inpakken
en 's avonds vertrekken we richting Zuid-Holland.  
Aangezien ik daar ook 5 dagen alleen zal zijn,
neem ik natuurlijk ook knutselspulletjes mee.
Moeilijk kiezen...

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Christmas Card Throwdown: Colour Challenge
Tuesday Throwdown: # 405 - Sketch
CHCC: #398
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: august
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 34
The Merry Christmas Challenge






Reacties

Je@net zei…
Mooi kaartje en wat een leuke sneeuwman is dat, Nancy!
Trijntje zei…
Het is een heel mooie kaart Nancy. erg leuk zo als alles gecombineerd is. groeten Trijntje
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt Nancy.
Mooie kleuren papier heb je gebruikt
Groetjes Hetty
Heel mooi met deze kleuren en die sneeuwman is leuk!
groetjes, Caroline
Epie zei…
Mooie kerstkaart Nancy ,leuke kleurtjes
Fijne dag Epie
Eri zei…
Leuke kaart met die mooie papier. Fijne (knutsel)vakantie!
Groetjes, Eri
gerrie zei…

Leuke kaart Nancy, die sneeuwman is gaaf.
Groetjes, Gerie.
Wat een gave sneeuwpop op je leuke kaart Nancy. Heerlijk nog even ertussenuit. Ik zou niet naar Doe@ding gaan deze keer hoor...er zijn véél te véél leuke dingen te koop..LOL (ik was er zaterdag hihi). Geniet van je vakantie en vrije tijd.
Lieve groetjes Miranda
Marfien zei…
Mooie papiertjes heb je bij elkaar gezocht, leuke kaart
Irene zei…
Een super leuke sketch-kerstkaart Nancy!
Fijne (knutsel)week gewenst straks en veel (shop)plezier!

xx Irene
Gina zei…
Mooie kleurencombinatie ! Mooi kaartje geworden! Groetjes, Gina
Scraptastisch zei…
En ook Nancy gaat vrolijk door met kaartjes maken en je kerstkaart is erg mooi geworden! Heerlijk vooruitzicht heb je Nancy, geniet van je holiday!!!
xx Gerie
Sarah zei…
Mooi gemaakt, wat een vrolijke sneeuwman. Ik heb post! Ik bericht je nog, ik moet het nog rustig openen.☺
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart Nancy, ik heb deze sketch ook gebruikt, het papier is heel leuk. Alvast een fijne vakantie,
Ansx
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
War een leuk winters kaartje is dit geworden in deze kleuren! Groetjes Petra
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wat een schattig winters kaartje, erg leuk gemaakt! Mooie kleuren papier heb je ervoor gebruikt. Geniet lekker van je (knutsel) vakantie!

Groetjes, Merit en Annemarie
Marijke zei…
Een mooi kaartje en deze kleurtjes vind ik prachtig! Leuke sneeuwman ben ik ook altijd gek op! Een geslaagd kaartje! Groetjes Marijke.
Marja zei…
Schitterende kaart Nancy!...met de leuke sneeuwpop voorop.
Mooi papier heb je gebruikt.
Geniet van je vakantie...neem ook altijd wel wat te knutselen mee.
Groetjes Marja.
Trudy zei…
Leuk kerstkaartje met mooi papier! Heel veel plezier in Zuid-Holland. Ik woon er maar ik ga volgende week naar Zeeland. Mijn man wil daar gaan surfen. Er gaan ook vrienden mee dus geen geknutsel volgende week.
Als jij mooi weer hebt heb ik het waarschijnlijk ook! Fijne vakantie!
groetjes Trudy
marian zei…
Je kerstkaartje is weer goed geslaagd. En ik wens je een gezellige vakantie.
Groetjes van Marian.
Margreet zei…
Wat een leuke sneeuwman op dat mooie papier, Nancy!
Bijna vakantie....lekker hè? En dan 5 dagen alleen....lekker knutselen en zeker een keer naar Doe@ding...jij zult je vast niet vervelen.
xxx Margreet
Suzan zei…
wat een mooie kerstkaart Nancy! En wat een toffe kerstman!
Groetjes Suzan
Caroline zei…
Wat is het papier mooi he! Een heel mooi kaartje zo.
Groetjes Caroline
Diny zei…
Super leuk kaartje in deze kleuren Nancy!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Dat is een geweldig leuk kerstkaartje Nancy...mooie hoe je alles gecombineerd hebt...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Jantine zei…
Mooi kaartje, Nancy. Leuk papier heb je gebruikt.
En heerlijk, weer een aantal dagen naar het buitenhuis. Succes met kiezen wat mee mag.
Groetjes
Jantine
Wat een leukerd Nancy! Leuk die sneeuwpop..
Groetjes, Yvonne
leuke, gezellige kaart in frisse kleurtjes, mooi !
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x
Julie Temple zei…
Such a Sweet Snowman!! Thanks for joining us this month at The Merry Christmas Challenge!

Julie DT
Nicolette zei…
Schattige kaart Nancy. Veel plezier in Nederland.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Die sneeuwman is echt een blikvanger !
Super leuk !
Groetjes Ineke
Debi zei…
Congratulations on your Win and Top 3 at Tuesday Throwdown. Your card is beautiful.
Thanks for playing. Hugs, Debi DT TT
Julie zei…
I love the colors and the papers. Great card
Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Pattern Paper challenge
Julie T

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils