Hoping your day blooms with happiness

Na de kerstkaartjes van gisteren met het Shimmer Powder toon ik jullie vandaag de verjaardagskaartjes, twee maal dezelfde stempel, een andere kleur embossingpoeder, andere kleurtjes Shimmerpoeder, totaal ander effect...


Je merkt het,
echt...
"laat je verrassen"...


Gebruikte materialen:
Rose Bowl: Penny Black
Embossingpoeder Izink: Relief Turquoise, Mango Pailleté
Papier om te matten: Blok Xenos
Tekststempel: Stampin' Up (Varied Vases)

Hier zie je ze nog eens mooi samen:


Ondertussen heb ik me nog geen minuut verveeld tijdens mijn Hollands weekje:
maandag kwamen 2 dames van Club Cards en More om te knutselen. 
Woensdag en Donderdag was Marianne/Marfien hier. 
Veel gebabbeld maar ook van alles uitgeprobeerd,
met oxide-inktjes achtergrondjes gemaakt, stempels uittesten, ...
Zo genieten van al die contacten dankzij Clubs en Blogs!

Vandaag probeer ik nog een en ander af te werken,
vanaf vanavond komt er waarschijnlijk van knutselen niet veel meer in huis,
dan komt mijn man ook mee vakantie vieren,
en zondagavond komt mijn schoonzus er ook nog bij.
Dan wordt hét werkwoord niet meer knutselen
maar geocachen... 
Nu nog duimen voor mooi weer!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
 

Challenges en zo:
MHH: # 1 Verjaardagskaart voor een vrouw
Seize the birthday: AG
Aud Sentiments Challenge: AG + sentiment
Carlin's kaartenparadijs: AG - 3de deelname

Reacties

Hetty P. zei…
En alweer 2 van die mooie kaarten.
Wat een leuke techniek is het toch.
Gezellig dat je zoveel aanloop hebt, wel jammer dat je man komt ;)
Gelukkig heb je al een paar daagjes voor jezelf gehad.
Groetjes Hetty
Marja zei…
Het zijn weer twee hele mooie kaarten nancy!
Groetjes Marja.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een mooie kaarten laat je hier weer zien.
Een echte kleurenpracht!

Geniet van jouw weekend!
Liefs,
Nancy
Marfien zei…
Mooie kaartjes, zie nu dat ik dit stempel ook in mijn handen gehad heb en toch weer terug gelegd . . .
Ach, vandaag eerst maar eens uitrusten en dan op het gemak de kaartjes afwerken
Eri zei…
Wat kleuren al niet kunnen doen, je kaarten zijn heel mooi geworden! Heerlijk een paar dagen knutselvakantie, ik kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt. Fijn weekend.
Groetjes, Eri
Rosina zei…
2 prachtige kaartjes Nancy...Ik kies voor de turquoise versie...wat een heerlijk week heb je achter de rug...Maar het zal samen met je man en schoonzus ook vast wel gezellig worden...Leuk dat ook in het designteam van Cheerful Sketches gekomen bent...

groetjes Rosina
Tina Z. zei…
Ooh, so beatiful !
Hugs xx
Ans Gilbert zei…
Twee prachtige kaarten Nancy, ik vind de roze echt supermooi en de stempel komt ook iets mooier uit. Jij hebt je inderdaad niet verveeld, gezellig met al die dames..
Ansx
Margreet zei…
Wat een prachtige kaarten, Nancy, zelfde techniek en toch zo verschillende.
Jij hebt je idd niet verveelt afgelopen week.
Maar geniet ook van de komende tijd met je man en schoonzus!
xxx Margreet
Chantal zei…
Schitterende kaarten, erg mooie kleuren ook.
Groetjes, Chantal S
carla zei…
Het effect is heel verrassend.
Net of er trekt een wolk voorbij de bloemen en dan komen ze daarna weer tevoorschijn.
Ze zijn supermooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Klinkt als een heerlijke en gevarieerde vakantie, Nancy. Echt genieten zo en ook nog eens twee super leuke kaarten erbij!
GerJanne zei…
Een en al gezelligheid bij jou daar. Ik las het al bij Marfien. Wat leuk!! Je kaarten zijn fantastisch! Ik hou hier van!
Heel fijn weekend gewenst!
carla zei…
Nancy, bedankt dat je deze kaartjes laat deelnemen aan onze Alles Mag + Alles Mag challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla
Angela zei…
Zo'n weekje lijkt me écht tof!
Je bent lekker bezig geweest met je poedertjes en stempels.... wat zijn je kaarten schitterend geworden Nancy! Prachtige kleurencombinties.... allebei!
Leuk dat je meedoet aan mijn eerste challenge en heel veel succes!
grt Angela
Gina zei…
Wauw Nancy ! Super SUPER mooi gedaan!! Deze twee en de kerstkaart van donderdag. Wat een creativiteit ! Groetjes, Gina
Enny zei…
Wow, wat prachtige kaarten, inderdaad heel verrassend ! En leuk, dat je zoveel hobby-vriendinnen op bezoek krijgt ! Groetjes, Enny
Furrbster zei…
These are both stunning - it is amazing how a change of colour really makes the card feel so different too,

Thanks for playing along at Aud Sentiments,

Hugz Tinz
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
What a beautiful pair of cards, Nancy! Your backgrounds are gorgeous, I wish I could see the shimmer in person. Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday!
SylS creaties zei…
Ook al zo mooi!
groetjes,
Syl

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils