Liften in de zomer met Marfien # 7

Voor de zevende (en laatste) week op rij doe ik mee
met de zomeruitdaging van Marfien
om wekelijks een kaartje te liften. 
Mijn extra uitdaging is
om telkens gebruik te maken van het woordenboek Frans-Duits
dat ik begin juli in Dordrecht op de kop tikte...

Voor wie de oproep van Marfien niet zag
om wekelijks op dinsdag een kaartje te liften tijdens de zomer,
klik dan hier.



Gebruikte materialen:
Dictionnaire Français-Allemand van Schuster 
DP Foil Frenzy Specialty Paper: Stampin' Up
Basispapier: blok van Xenos
Hartjes: Crafters Companion
Gift Card Bag: Sizzix Thinlits 662687
Hoekpons: X Cut
Tekststempel: Banner Banter - Stampin' Up 
'washitape' gestempeld met Cake Crazy - Stampin' Up
Veertjes en label: AliExpress
Knoop: Artemio

En waar mijn woordenboek dan is deze week? 
Op het labeltje,
kijk maar!

 
En dit was de te liften kaart (liftchallenge # 60) :
van Melissa Philips,
ik heb die redelijk strak gevolgd,
alleen gestanste pluimpjes gebruikt ipv bloemetjes...


Ik vond dit een heel leuke reeks om in de zomer zeker aan de slag te blijven!
Marfien, dankjewel voor het initiatief!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Welkom ook aan een aantal nieuwe volgers:
Ditta, Chantal (ik vind jouw blog niet?) en een naamloos iemand?

 Crealieve groetjes
Nancy





Reacties

Mooie kaart. Leuk die tekst van het woordenboek op de label!
groetjes, Caroline
Ans Gilbert zei…
Prachtige lift Nancy,
mooie kleuren en leuk dat je voor de tag, weer het woordenboek papier gebruikt hebt. Pluimpjes ? dacht ik..maar dat zijn de veertjes,zag ik..
groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wow......ook jouw kaartje is schitterend Nancy!
Groetjes Diny
Eri zei…
Prachtige lift heb je gemaakt! Leuk om elke keer je woordenboek terug te laten komen.
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Wat heb je weer een mooie liftkaart gemaakt, de kleurtjes komen prachtig uit
De verrassing op het label, gaaf!
Dat achtergrondpapiertje had ik in gedachten voor het KKT, toch een ander uit hetzelfde blokje genomen ;-) P.S. is pas volgende week
Marjan zei…
Een geweldige lift, Nancy en wat leuk dat jij alle keren meedeed aan de alternatieve Liftchallenge!
Heel gaaf is jouw lift, leuk die kleine veertjes Nancy. Ik was al naar je woordenboek-deel aan het zoeken maar die had je knap verstopt:).
Mooie kleuren ook zo bij elkaar. Vermaak je je een beetje in jullie huisje?
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Wat mooi gelift, Nancy...haha...ik zat idd al naar je woordenboek te zoeken, maar je gaf zelf de oplossing al...leuk gedaan!
xxx Margreet
Marijke zei…
Een mooie kaart en ook ik zag eerst je woordenboek niet! Leuk gedaan met een extra kaartje erin! Groetjes Marijke.
Gina zei…
Schitterend idee om zo knipsels uit een woordenboek te verwerken! heel leuk resultaat! groetjes, Gina
Wies zei…
Mooie liftkaart. En leuk zoals je je eigen uitdaging ( iets gebruiken van je woordenboek) verwerkt hebt op de kaart. Wel goed verstopt 😀
Groetjes, Wies
Mariken zei…
Hele gave lift, en wat een leuk idee was dit!
karin zei…
Mooi 'gelift'Nancy ! Mijn kaartje komt morgen op mijn blog. Vandaag was er een blogvriendin jarig :)
groetjes,
Karin
Enny zei…
Wauw, weer een prachtige kaart Nancy, en je hebt toch maar mooi die dictionaire kunnen gebruiken ! Groetjes, Enny
Hermien zei…
Prachtige lift Nancy.

Groetjes Hermien
Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Nancy, goed gelukt!

Groetjes, Merit en Annemarie
Renate zei…
Dit kaartje heb je echt super gaaf gelift.
De kleurencombi vind ik prachtig.

-xies- Renate.
Nelleke zei…
Wauw zeg, wat heb je een super leuk kaartje gemaakt, alles komt zo God tot zijn recht! Groetjes, nelleke
Nelleke zei…
Ik bedoeld natuurlijk goed
Nancy zei…
Hey Nancy,

Dat zag er een leuke uitdaging uit maar die heb ik helemaal gemist wegens te weinig blogtijd...
Je hebt ze dan ook goed volgehouden en het resultaat mag er zijn!

Liefs,
Nancy
Jantine zei…
Hele leuke liftkaart en ontzettend knap hoe je jezelf met je extra uitdaging hebt bezig gehouden :-)
Groetjes,
Jantine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils