Thinking of you

Eén van de to-do's voor mijn vakantieweek was oefenen met kleuren met watermarkers.  Ik kreeg van Marfien toffe maritieme stempeltjes cadeau, en daar heb ik ondertussen al wat op geoefend.  
Dit zijn voorlopig de beste probeersels en ik heb die op een kaartje gecombineerd, schets van Freshly Made Sketches...



Gebruikte materialen:
Winsor & Newtonmarkers en Lightmarkers
Tafereeltjes: At the Beach en Sailing the Seas - Marianne Design
Tekststempel:Butterfly - Concord & 9th 
Basiskaart: Action

Deze namiddag zijn we naar de Zomerfair geweest in Rockanje, lekker gezellig,
ondanks het niet zo goede weer...
We kochten er 'roeste bloemen' voor in het tuintje hier,
ik toon deze week nog wel eens een fotootje
Straks gaan we lekker eten bij De Meiden van de Molen in Spijkenisse...
Fijne avond!


Crealieve groetjes
Nancy
 


Challenges en zo:
Freshly Made Sketches: # 351


Reacties

Judith zei…
Leuk gedaan Nancy eenvoudig maar erg mooi.
Groetjes van Judith
Een leuke frisse kaart Nancy.
lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Nancy!
Jullie hebben het wel naar jullie zin in Nederland geloof ik he?
Groetjes Diny
Margreet zei…
Wat een lieve stempeltjes en zo mooi ingekleurd, Nancy....erg leuke schets gebruikt.
Ben benieuwd wat voor bloemen jullie hebben gekocht???
De Meiden van de Molen klinkt leuk....smakelijk eten!
xxx Margreet
Marfien zei…
Leuke kaart heb je er mee gemaakt, de stempeltjes hebben een goede bestemming gevonden. Ga straks een kaart "plannen", als het mislukt is dat niet erg, ha ha.
Caroline zei…
Leuke stempeltjes, een leuk kaartje zo.
Mijn schoonzus en zwager wonen ook in Rockanje, wat leuk dat je daar vanmiddag was.
Groetjes Caroline
Sarah zei…
Tof gedaan. Mooi zo!
Ela zei…
Heel leuk kaartje Nancy met deze stempeltjes. Het is je goed af gegaan, het inkleuren! Groetjes Ela
Nicolette zei…
Leuke kaart en fijn dat je zo geniet van je vakantie.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Leuk kaartje is het zo geworden, Nancy!
SylS creaties zei…
Mooi geworden!
groetjes,
Syl
Hermien zei…
Een prachtig kaartje Nancy, maar je zal wel wat inspiratie opdoen in de omgeving waar je op dit moment verblijft.

Groetjes Hermien
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart Nancy,
Wij waren vandaag in Bath en jammer genoeg ook regen..
Ansx
Nelleke zei…
Supergaaf, mooi gekleurd ook. Het schijnt dat het oefenen, oefenen is. Nou ik ben ook niet zo,n held hoor. Groetjes, Nelleke
Karren zei…
Your trio of watercolored images are beautiful and your colouring is fabulous! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.
Oefening baart kunst, dat ziet er al heel mooi uit, kleur maar lekker door ! Groetjes Petra
Tina Z. zei…
wow, this is so nice, great shading of the edges.
hugs xx
Mooi kaartje Nancy, ik houd van bootjes en je kleurwerk is prachtig. Hier schijnt inmiddels volop het zonnetjes, ik hoop bij jullie ook!
Amy O zei…
These are all such pretty images! Your coloring is beautiful. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!
SylS creaties zei…
Ik hoop dat ik die vrijdag vrij kan krijgen. Ik laat je nog weten welke dag ik ga!

groet en fijne avond,
Syl

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils