Kleurenkaartenteam # 2023/12 : Crème en Donkerblauw

Wat later dan anders,
de weken vliegen voorbij,
we brachten de Kerstdagen door in Zuid-Holland,
zonder geknutsel ;-)
En toen ik vanmorgen bezig was met allerlei klusjes schoot het door mijn hoofd
dat het de laatste woensdag was, oei,
en mijn Kleurenkaartenteamkaartje was nog niet gemaakt,
meer nog, ik wist zelfs niet meer welke kleur bij crème gekozen was.
Deze namiddag dan aan de slag gegaan met crème en donkerblauw,
de nieuwe kleur gekozen door Jantine...

En ik maakte zelfs 2 kaartjes...
beetje spelen met hetzelfde...


Gebruikte materialen:
Stempels en mallen: Light the Sky - Stampin' Up
24: Alphabet à la Mode - Stampin' Up
CS: Very Vanilla en Night of Navy
DSP: New Horizons (ret.)
Pons 2"

Ik probeer vanavond mijn KKT-rondje te doen,
misschien wordt het echter morgen,
er is hier een tractor-licht-stoet, ze komen niet ver van ons huis voorbij,
 Johan wil eens gaan kijken.

Wil je meer kaartjes zien in de tinten crème en donkerblauw,
alle adressen vind je bij Martina,
volgende woensdag vind je op haar blog ook een oproep met de nieuwe kleur bij donkerblauw,
misschien een voornemen voor 2024: meedoen met het KKT?
Zeker leuk altijd!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 



Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie nieuwjaarskaarten heb je zo gemaakt, Nancy!
Jantine zei…
Heel gaaf, deze vuurwerkkaarten, Nancy! En klinkt leuk, een verlichte tractor-parade!
Groetjes
Jantine
!neke zei…
Super leuk !!!!!
groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een leuk setje maakte je in de kleuren van deze maand. Gek, we hadden hetzelfde idee en zijn er allebei ook pas vandaag mee aan de slag gegaan... Grappig wel... Vuurwerk mag bijna nergens meer gebruikt worden en toch blijft het ons inspireren...
Fijn eindejaar gewenst, geniet van de vakantie!
Liefs,
Nancy
Marfien zei…
Vrolijke nieuwjaarskaartjes, mooi vuurwerk
Nelleke zei…
Haha, hier hetzelfde hoor, ik kwam er ook pas tegen de middag achter dat het de laatste woensdag was. Ik ben ook echt in de war met de dagen. Je maakte toch nog twee leuke kaarten, als je in de flow zit lukt dat ook wel. Groetjes Nelleke
GerJanne zei…
Ik zag al dat meer mensen er last van hadden! Je hebt je er goed uit gered. Het zijn twee prachtige kaarten geworden.
Je was nog op tijd het zijn super mooie kaartjes prachtig met het vuurwerk samen met de stansen.
Je hebt prachtige KKT kaarten gemaakt.
groetjes, Caroline
chantal zei…
Wauw, helemaal mijn ding. Supermooie kerstkaarten
Liefs Chantal
Diny zei…
Wat heb je twee PRACHTIGE kaartjes gemaakt n de KKT kleuren Nancy....heel mooi gedaan!
Groetjes Diny
Sarah zei…
Wat werden het ontzettend leuk kaarten! Super mooi!
Fijne laatste dagen van 2023! X
Colien zei…
Heel toffe creaties in de KKT-kleurtjes!
Leuk die vuurwerk-mallen, geven een heel mooi effect.
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29