Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/50

 Week 50, bijna Kerst dus...
Bij 52 Weeks to Christmas blijven we je inspireren met kerstkaartjes,
vandaag zie je er de kaartjes van Jantine en Miranda.

Ik zou van mijn kaart van vandaag een spelletje kunnen maken:
zoek de fout...

Ik kocht onlangs een blok papier A Winters Tale van Crafters Companion,
prachtige vellen 30/30 cm.
Sommige vellen hadden mooie dessins die je makkelijk in stroken van 10 cm breed kon snijden
om er eenvoudige slimlinekaartjes mee te maken.
Zo gezegd, zo gedaan...
Ik sneed 4 vellen op slimlineformaat, plakte die op cardstock, 
en... plakte er eentje ondersteboven...

Vroeger zou die in de vuilnisbak beland zijn, 
ondertussen leerde ik natuurlijk ook al wat 'truken van de foor'...


en maakte er een funfoldkaart van ;-)

(en kon zo nog een stuk resterend gedeelte van het dessinpapier gebruikten...)

We zagen voor onze challenge met de embossingfolder heel wat leuke kaartjes voorbijkomen.
Onze top 3 :
1. Epie (8)
2. Alma (12)
3. Trudy (16)
Proficiat aan iedereen !

Maakte je ook een kerstkaartje,
dan kan je dit hier linken bij 52 Weeks to Christmas.

ijn dat je weer langskwam,

dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Reacties

Mooi papier maken prachtige kaarten!
wat een mooie kaartjes met het leuke dp
groetjes ellen
Caroline zei…
Heel mooi en eerlijk gezegd zie ik geen fout hoor
Groetjes Caroline
carla zei…
Een hele mooie kaart.
Ik zie geen fout, je truken van de foor zijn goed gelukt.
Groetjes,
Carla
Nelleke zei…
Goed opgelost zo, ach en op de kop, het overkomt ons allemaal wel. Zo had ik gisteravond nog een kaart op de kop gemaakt. Dan lach ik om mij zelf, snijd de kaart doormidden en plak deze goed op een nieuwe basiskaart groetjes Nelleke
Eri zei…
Het zijn mooie kaarten, en je hebt het op deze manier je foutje mooi opgelost.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Mooie kaarten met heel mooi papier! Die fout is geen fout hoor maar een creatie geworden. Je hebt het mooi opgelost! Groetjes Marijke
Eri zei…
Hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor je prachtige kerstkaart!
Groetjes, Eri
carla zei…
En Dankjewel voor de leuke kerstkaart die ik daarjuist ontvangen heb.
Carla
Rina zei…
Het is een mooi kaartje geworden, ondanks je fout die ik niet kan ontdekken.
Groetjes Rina
Diny zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Nancy....ik zie geen fout hoor!
Bedankt voor je prachtig kaartje dat vandaag bij ons in de bus lag,
Diny
Wies zei…
Leuke kaart maakte met dit mooie design papier. Je "fout" heb je mooie opgelost door er een fun fold kaart mee te maken. Ik wil je gelijk ook bedankt voor de mooie kerstkaart die ik vandaag van je kreeg.
Marfien zei…
Leuke kaart, de fout heb je mooi opgelost (kunnen wij weer van leren)
Nog bedankt voor je mooie kerstkaart, maar of het gaat sneeuwen?
Jantine zei…
Goede oplossing gevonden, Nancy!
Mooie kaart.
Groetjes,
Jantine
Sarah zei…
Mooi! Creatief opgelost. X
Hetty P. zei…
Mooi papier is het dat je hebt gebruikt, leuk dat je je foutje zo goed herstelt hebt. Het is dat jij het zegt anders was het vast niet opgevallen.
Dank je wel voor je hele mooie kaart, wat is de postzegelstans toch mooi ...
Fijne dag,
Hetty
Daphne zei…
Héél goed opgelost, weggooien is zo jammer.
Ik vind het een hele leuke kaart zo.
Margreet zei…
We worden steeds slimmer met 'foutjes' oplossen. Het is een prachtige funfold kaart geworden!
Dankjewel voor je mooie kerstkaart!
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Heb je bijzonder creatief opgelost Nancy, erg mooi geworden.
Ik wil je meteen hartelijk bedanken voor je prachtige kerstkaart die ik gisteren ontvangen heb, schitterend en sfeervol is hij xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29