Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/49 Reminder challenge embossingfolder

 Tot vanavond 23u55 kan je nog deelnemen aan de maandchallenge bij 52 Weeks to Christmas.
Inekes challenge: gebruik een embossingfolder.

Ik gebruikte een embossingfolder uit dezelfde set als vorige week,
ook plaatjes uit dezelfde reeks
en maakte dit kaartje:


Gebruikte materialen: (alles van Stampin' Up)
3D Embossingfolder basisstructuur (161598)
Memories & More kaartenset Beary Cute
Wishes all around (162065)
Deckled Circles (162286)

Je kerstkaartje met embossing kan je hier linken,
je 'gewone' donderdagse kerstkaartje zien we graag bij het blogbericht van vandaag.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Reacties

Ook al zo`n schitterende EF folder heel mooi gecombineerd met het lieve plaatje.
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je weer gemaakt.
Wat een schitterende embossingfolder is dit, die ga je vast nog vaak gebruiken.
Fijne dag,
Hetty
Een mooie kaart met leuk plaatje en die embossing folder is heel gaaf!
Groetjes, Caroline
GerJanne zei…
Wat een ontzettend leuk plaatje bij de tekst, of andersom...
Vertederend ook.
wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en het leuke embossingstencil
groetjes ellen
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy ook met die tekst erbij.
Groetjes Nicolette
Irene zei…
Wat een prachtfolder en de tekst bij het plaatje is super mooi!
XxIrene
Jantine zei…
Prachtige kaart, Nancy!
Groetjes
Jantine
marian zei…
Een prachtige kaart heb je gemaakt met die mooie embossingfolder.
Groetjes van Marian.
Marijke zei…
Wat een mooie embossingfolder heb je gebruikt! En leuk die tekst erbij! Een mooi kaartje weer hoor Nancy! Groetjes Marijke
Margreet zei…
Wat een toffe embossingfolder is dat! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
xxx Margreet
Rina zei…
wat een prachtige embossing folder om je achtergrond mee te maken en dan nog zo'n lieve ijsbeer op de voorgrond.
Groetjes Rina
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy!
Groetjes Suzan
Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29