Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/51

 51ste donderdag van het jaar...
Bijna Kerst, alle kerstkaartjes verstuurd,
maar bij 52 Weeks to Christmas blijven we kerstkaartjes maken,
op weg naar Kerst 2024...

Het voorbije weekend stond ik op een hobbybeurs bij ons,
een leuke ervaring en kennismaking met mensen met diverse hobby's
(we waren met 50 !).
Ik had een aantal kaartjes bij waar een theelichtje in kon,
iemand vroeg of ik er kon maken met een moose op, zonder tekststempels,
tuurlijk, waarom niet...
Dit werden mijn kaartjes:

zelfde kaart, foto genomen met flits:

en dan nog een kaartje in andere tinten,
met de mooses voor het doorkijkje:

Gebruikte materialen:
Mooses: Marianne Design
Bomen: Noor
DSP en cirkelstans: Stampin' Up

Dankjewel aan iedereen die me een kerstkaartje stuurde,
leuk om elke dag kerstpost in de brievenbus te vinden, 
er hangt hier ondertussen een paar meter touw met kaartjes in de living, prachtig!
Door de voorbereidingen van de beurs en het weer opruimen van alles,
in combinatie met werken en huishouden had ik nog niet de kans om iedereen een bedankje te sturen !

 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Hetty P. zei…
Leuk dat je op een beurs hebt gestaan, altijd gezellig om met soortgenoten om te gaan ;)
Je kaartjes zijn erg mooi geworden, zo leuk met het lichtje erin.
Hele fijne dag,
Hetty
Schitterende kaart mooi met het lichtje, leuk is het om op een kerstbeurs te staan
wat een mooie kaartjes met de leuke tafereeltjes erop en het lampje erachter
leuk dat je op de beurs stond
groetjes ellen
Sarah zei…
Super mooi! Je spreekt over meters touw, dan zul je er best al veel ontvangen hebben. Geniet ervan!
Je@net zei…
Wat zijn ze leuk geworden, Nancy. En zo mooi met een lichtje erachter!
Caroline zei…
heel mooie kaartjes, leuk met dat theelichtje, moet ik ook eens meer gaan doen
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Wat ontzettend leuk met zo'n lichtje erbij! En wat leuk dat je op een beurs stond!
Groetjes Caroline
Eri zei…
Prachtige kaarten, wat geeft dat een gaaf effect met de lichtjes!
Groetjes, Eri
carla zei…
Hele mooie kaartjes.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Dat is een leuke ervaring om zoveel andere hobbyisten tegen te komen! En een leuk kaartje/ lichtje is dit geworden. Je bent er ondertussen een kei in geworden. Heel mooi gedaan. Groetjes Marijke
Nicolette zei…
Wat zijn deze mooi Nancy. En leuk dat je op een beurs mocht staan.
Fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Nicolette
Leuk dat je op de beurs stond Nancy en je hebt mooie kerstkaarten met lichtjes geshowd. Hier staat hij ook gezellig te stralen hoor.
Fijne, knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Wow.....prachtige kaartjes heb je gemaakt Nancy!
En wat leuk dat je op een beurs hebt gestaan!
Groetjes Diny
Trijntje zei…
Wat heb je leukevcreaties gemaakt met het lichtje erachter. Leuk dat je zo’n leuke dag had met andere knutselaars. Ik wil jou hartelijk bedanken voor de kaarten die ik van je kreeg voor mijn verjaardag en kerst. Mijn kaarten zijn nog onderweg. Alvast fijne feestdagen. Groeten Trijntje
Rina zei…
Schitterende kaartjes met dat theelichtje er achter.
Geeft een heel sfeervol resultaat.
Groetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Wat zijn het mooie kaartjes geworden met het theelichtje er achter,heel sfeervol.
Leuk dat je op een beurs mocht staan.
Wens je fijne kerstdagen,
groetjes, Ansx
Irene zei…
Oh wat mooi en helemaal met het lichtje!
Jij ook hartelijk dank voor de mooie kaart Nancy!
XxIrene
GerJanne zei…
Heel leuke kaarten en met zo'n lichtje erin heeft iets heel sfeervols.
Jantine zei…
Wat leuk, zo'n kaart met een lichtje :-) En heel mooi met die elanden.
Ook erg leuk zo'n hobbybeurs, ook voor inspiratie lijkt me.
Fijne kerstdagen!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Hele toffe kaarten!! Echt zo mooi met een lichtje erin.
Fijne jaarwisseling!
Groeten van Femminde
!neke zei…
Heel gaaf !!! Komt me bekend voor !!!!
groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29