Make today so awesome yesterday gets jealous...

 Vrijdag plaatste ik op mijn blog een tutorial voor een leuke funfoldkaart.

Ik maakte dit kaartmodelletje onlangs ook met het papier Scandinavian Style van Pronty,
dit wil ik hier ook nog eens tonen.

Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
- 471.201.007 : Papier Scandinavian Style
- 472.700.014 : Embellishments Forest Animals
- 491.100.020 : Textstickers Under Construction
Tekststempel: IO

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !



Reacties

Heel mooi deze vouwkaart, leuk dp heb je er bij gekozen.
Nynke zei…
Wauw, wat een toffe creatie! Je tutorial zit er ook mooi duidelijk uit, daar ga ik mij binnenkort eens aan wagen.
Groetnis Nynke
Nicolette zei…
Dat heb je heel leuk gemaakt.
Mooie kleuren.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Wat een geweldig modelletje! Daar houd ik van! EN de kleuren zijn ook mooi gekozen. Leuke tekst ook.
karin zei…
Leuk kaartmodelletje,met dit mooie papier.
Groetjes,
Karin
Angélique zei…
Een heel leuke kaart met mooi papier, geinige tekst.
Diny zei…
Wat MOOI Nancy....en en kleuren zijn prachtig!
Groetjes Diny
carla zei…
Een hele leuk gevouwen kaart heb je gemaakt.
Toffe papiertjes zitten er in verwerkt.
Groetjes,
Carla
Caroline zei…
Leuk Nancy!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat kan je bij roze toch een hoop kleuren combineren waarna het héél erg mooi wordt.
Dit vind ik namelijk ook heel mooi, roze met bruin.
Leuke kaart, net een kadootje.
Een mooie vouwkaart!
Groetjes, Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils