Kleurenkaartenteam #2023/05 : Mauve en goud

 Laatste woensdag van de maand, dus... kleurenkaartenteamdag !
Blogland in Vlaanderen en Nederland kleurt vandaag
mauve en goud !

Het goud van Marfien bij het mauve van Anita,
een bijzondere combinatie...

Ik maakte 2 totaal verschillende (schets)kaartjes.

Eentje met papier en stansjes :


Gebruikte materialen:
Doily Builder dies en Dear Doily: SU

en eentje met een mask en inkt....


Gebruikte materialen:
Mask Dots & Stains: Grunge collectie Studio Light
inkt Moody Mauve : Stampin' Up

*****

Dit was de inspiratiefoto:


Zin in nog heel wat meer mauve/goud kaartjes?
Alle blogadressen vind je bij Martina,
de Leading Lady van het Kleurenkaartenteam.
Wil je volgende maand ook deel uitmaken van het KKT?
Volgende woensdag vind je bij Martina de nieuwe kleur bij goud,
en dan kan je je opgeven voor juni...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !




Challenges en zo:
(je kan op de afbeelding klikken om naar de challengeblogs te gaan)

    

Reacties

Colien zei…
Twee mooie kaartjes, beiden zijn leuk in de KKT-kleurtjes!
En bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4-Season blog.
grtz Colien
Wilma zei…
2 MOOIE kaartjes Nancy en zoals je schrijft 2 totaal verschillende kaartjes.
De kleuren van het Kleurenkaartenteam zijn GOED te zien.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Marfien zei…
Leuke kaarten Nancy, wat een geluk dat de nieuwe kleur van SU Mauve is,
heb je stempel gebruikt en heb nog meer ideeën, maar dat komt en andere keer
Twee mooie kaartjes, de 1ste met een prachtige stans en een hele mooi stempel op de 2de.
chantal zei…
2 totaal verschillende kaarten maar beide stijlvol en mooi
LIefs Chantal
Ellen zei…
Prachtige kaartjes maakte je Nancy…moeilijke opdracht maar jou lukte het goed!
Groetjes Ellen
Jantine zei…
Heel mooie kaarten, Nancy. Heel verschillend, door de verschillende technieken.
Groetjes,
Jantine
Diny zei…
Twee hele leuke kaartjes Nancy!
Nog bedankt voor je mooie kaart voor mijn verjaardag!
Groetjes Diny
Margreet zei…
2 prachtige kaartjes, Nancy
xxx Margreet
Twee leuke kaarten gemaakt met kleuren die je eigenlijk nooit bij elkaar zou kiezen.
Dus best wel een uitdaging.
groetjes Marjan.
Daphne zei…
Ze zijn erg leuk.
De sketch van de 1ste herkende ik meteen een de 2de kaart...... ik weet niet, ik moet er steeds naar kijken, die is zo mooi geworden.
Daphne zei…
Ze zijn erg leuk.
De sketch van de 1ste herkende ik meteen een de 2de kaart...... ik weet niet, ik moet er steeds naar kijken, die is zo mooi geworden.
Nelleke zei…
2 mooie en heel verschillende kaarten. Ik weet niet welke ik het mooiste vind....Ze hebben elk hun eigen stijl. groet, Nelleke
deze heb je leuk samen gesteld, geslaagd kaartje
fijn dat je er bij bent vandaag,
grtjs, martina
Mooie kaartjes Nancy! Goed gelukt in de KKT kleuren 😘🌺☕️
GerJanne zei…
Ha Nancy, ze zijn allebei zo verschillende en heel mooi.
Ik ben al benieuwd naar wat er bij het goud gaat komen!
Femminde zei…
Wat leuk Nancy: Twee van die verschillende kaartjes in deze kleuren combi en allebei goed gelukt.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Diny zei…
Ik dacht toch echt dat ik gisteren had gereageerd op je kaart Nancy....ik vind hem prachtig!
Groetjes Diny
Nancy zei…
Hey Nancy
Twee mooie, neutrale kaarten in de kleuren van deze maand.
Super gemaakt en ze kunnen voor allerlei gelegenheden gebruikt worden, da's gemakkelijk om op voorraad te hebben...
Ik ken de kleur van deze maand al! ;o)
Liefs,
Nancy
Diane zei…
Awesome cards and a great take on our sketch!!
Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
Diane SS DT
{Nellies Nest}
{Sketch Saturday}
Dena J zei…
LOVE the mauve dots and circles! What a fantastic use of the sketch. Thank you for joining the Sketch Saturday challenge.
Nelly zei…
Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

Groetjes Nelly (DT4-SCB)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils