Girlz Creative Crafts: # 37 - Things with wings

 We zijn de 15de,
dan start bij Girlz Creative Crafts,
het blog waarbij gewerkt wordt met plaatjes
(of opbouwstansjes)
een nieuwe challenge.

Thema voor de komende maand:
Things with wings...

Ik maakte een kaartje met een plaatje dat ik vond op internet.


DSP: JMA - Studio Light
Swirl, doily, vintage rand en Postzegelstans: ECD by Annette Green
Proficiat: Nellie Snellen
Basisvorm en brads: DécoTime

Deelnemen aan de challenge kan tot 14 juni e.k.
Alle informatie vind je hier.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: Kant, Lint, Parels

Reacties

Mooie romantische kaart.
plaatje past perfect bij de vintage stijl van je kaartje, mooi gemaakt, groetjes Petra
Trijntje zei…
Hele mooie romantische kaart met dit lieve plaatje en designpspier.leuk model. Groeten Trijntje
Ellen zei…
Schitterende creatie Nancy…mooi gemaakt hoor!
Groetjes Ellen
Angélique zei…
Een heel mooie kaart met sierlijke kantjes en randjes, een mooi geheel.
GerJanne zei…
Wat een schattig kaartje is het met dat lieve plaatje!
Daphne zei…
Mooi hoor.
Het aparte model is mooi en het randje bovenaan vind ik erg leuk.
Mooi plaatje, en beetje dromerig.
Leuke challenge...... ik hoop dat ik tijd vind.
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Caroline zei…
Heel mooi nostalgische kaartje heb je gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils