60 - oproep

 In deze valentijnsblogpost schreef ik het al:
Johan wordt binnenkort 60 jaar!
Een stapel verjaardagskaartjes met daar een 60 op zou wel een leuke verrassing zijn...


Zijn verjaardag is op 29 maart,
omdat we er een paar dagen op uit trekken tgv zijn verjaardag
(hij weet nog altijd niet naar waar...)
zou het tof zijn als de kaartjes er al voor de 29ste zijn,
dan kan ik hem daar de 29ste 's avonds mee verrassen.

Voor wie wat meer wil weten over Johan:
Johan is een man van cijfertjes,
hij is opgegroeid en woont nog aan de kust,
hij is gek op geocaching, gaat graag op reis, wandelt en fietst graag,
een lekker biertje of wijntje kan hem wel bekoren,
hij zingt in 2 koren, ...
(enne... zijn familienaam: Vandewoude)

Stuur je hem ook een kaartje?
Ik verloot onder de deelnemers ook een paar prijsjes...
Ik laat Johan een top 3 kiezen,
en ook onze jongste en ikzelf zullen er eentje uitkiezen.

Alvast dankjewel,
ik word nu al blij als ik denk hoe aangenaam verrast hij hiermee zal zijn!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Natuurlijk ga ik Johan een kaartje sturen!
xxx Margreet
Ik ga het zeker proberen Nancy. Als er niet teveel gekke dingen gebeuren moet het lukken ;)
Lieve groetjes Miranda
Gina zei…
Leuk idee ! Kaartje net afgewerkt, en gaat morgen op de bus 😉 Groetjes, Gina
Sarah zei…
Ik ga proberen iets te maken! 😉
karin zei…
Ik lees dit nu pas nadat ik al ergens in Blogland een kaartje voor hem zag voorbijkomen. :)
Er komt een kaartje richting Koksijde ;)
groetjes,
Karin
Nicolette zei…
Een kaartje is onderweg!
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils