Kleurenkaartenteam #2023/03: lichtgeel en lila

 Vandaag kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland 
pastelgeel en lila,
dankzij het kleurenkaartenteam van Martina.

Ik maakte 2 kaartjes


Voor mijn eerste kaartje gebruikte ik de 3D-embossingfolder Sweet Citrus
(volgende week op mijn SU-blog meer voorbeelden met deze mal).


Voor dit kaartje bestempelde ik het dessinpapier met de bloemenstempels,
hierop een leuke tekststempel en wat vlindertjes om het wat speelser te maken...


Gebruikte materialen
(alles van Stampin'Up)
3D-embossing Sweet Citrus
DSP Oh so Ombre (ret. - SAB)
Cardstock: So Saffron
Brilliant Wings dies
Stylish Shapes dies
Bloemenstempels: Happiness Abounds
Tekst gele kaart: Sweet Citrus
Tekst paarse kaart: Approaching Perfection (ret - SAB)


Dit was de inspiratiefoto:


Wil je ook een geel/lila-blogrondje doen ?
Alle blogadressen vind je hier bij Martina.

Ik ga zeker ook een rondje doen, maar kan niet beloven wanneer.
Deze voormiddag moet ik inpakken,
deze namiddag ga ik de taarten ophalen bij de bakker
en breng die naar het werk van Johan, voor hem en de collega's.
Vanavond gaan we gezellig eten samen met onze jongste in Brugge,
dan mag Johan ook de stapel kaartjes openen,
waarvoor alvast dikke DANKJEWEL 
en daarna start onze vakantie...
Volgende week hoor je hierover meer.

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

2 hele mooie kaarten de gele met leuke ef, ook je stempel kaart vind ik zeer geslaagd. Veel plezier vandaag.
Caroline zei…
Jij werkte ook al met de citrus ik moet hem nog steeds gebruiken … hoop weldra de inspiratie te hebben
Heel mooi hoor
Groetjes Caroline
Freubelmina zei…
Jij wist ook wel raad met deze mooie kleurencombinatie Nancy, zelfs 2 kaarten en ik vind ze beide erg leuk.
Kaartje voor je man is er helemaal bij ingeschoten sorry 🙈
Heel veel plezier gewenst en volgens mij heeft hij toch genoeg uit te pakken! xx
Irene zei…
Allereerst gefeliciteerd met jarige Johan en een heel gezellige dag gewenst! Die citrusembossing is schitterend maar de bloemetjeskaart en leuke tekst vind ik ook héél geslaagd!
XxIrene
Jantine zei…
Heel leuke kaarten, Nancy. Mooie embossingfolder is dat! En die stempel met die newsflash vind ik ook heel tof.
Fijne dag vandaag. Ik ben er helaas niet meer toe gekomen om een kaart te maken voor Johan, mijn hobbytijd is helaas nog steeds beperkt... Natuurlijk toch van harte gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Proficiat met Johan en veel plezier vandaag.
Mooie kaarten laat je hier zien. Gave embossingfolder!
xxx Margreet
Wilma zei…
Allereerst nog PROFICIAT. Je hebt opnieuw 2 MOOIE kaartjes gemaakt Nancy, waarvan ik het 2de kaartje het MOOIST vind zo in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Diny zei…
Hoi Nancy,
Van harte gefeliciteerd met de 60e verjaardag van Johan.
Een hele fijne dag en een fijne vakantie!
Je kaartjes voor het KKT zijn super leuk!
Groetjes en heel veel plezier samen,
Diny
Femminde zei…
Wat een gave kaartjes Nancy!! Heel tof gedaan met die mooie set van SU. En geniet van je dag en van harte voor Johan.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
karin zei…
Mooie kaartjes in de KKT kleuren Nancy.
Proficiat met de verjaardag van je man en veel plezier met je vakantie. Ben benieuwd wat hij zegt over die grote stapel verjaardagskaarten 😀
Groetjes,
Karin
Gina zei…
Twee leuke kaarten in deze kleuren! Maak er een hele fijne dag van. Proficiat aan Johan. Ik verwacht dat hij een mooie stapel aan kaartjes zal hebben ontvangen 😉 Voor straks, een hele fijne vakantie ! Ben al benieuwd naar de foto's ! Groetjes, Gina
Je sluit de KKT-rij mooi af Nancy! Twee mooie kaartjes in de kleuren van deze maand. Geniet van het etentje en de vakantie en gefeliciteerd! 🌺☕️
zo leuk je kaartje voor de KKT

This is fabulous.
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/
Marfien zei…
Leuke kaartjes in lila en pastelgeel, mooie combinatie ook
Veel plezier de komende dagen, geniet er van
chantal zei…
Leuke en mooie kaarten heb je gemaakt
Liefs Chantal
Daphne zei…
Mooi hoor.
Beide kaarten zijn heel mooi.
Ik ben gewoon verliefd op de kleuren combinatie, zo leuk dat ik juist nu, bij het zacht geel, mocht kiezen, want ik vind Lila er heel erg mooi bij passen.
Heel veel plezier deze week, ik ben zeer benieuwd wat jullie allemaal gaan doen.....
Marijke zei…
Twee mooie kaartjes heb je gemaakt! Gefeliciteerd met Johan en veel plezier vandaag! Groetjes Marijke
Allereerst Proficiat met Johan en veel plezier vandaag.
Mooie kaarten laat je hier zien met die gave embossingfolder!
Groetjes
Pia
Proficiat met de verjaardag van je man !
hele leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi ! Die embossingmal is wel heel erg leuk die je gebruikt werd
bedankt voor je deelname deze maand !
grtjs, martina
Henriët zei…
Mooie kaarten in de kleuren van het KKT.
Fijne vakantie!
Ik heb vandaag ook een kaart voor het KKT op mijn blog maar ben vergeten te linken bij Martina.
Groetjes van Henriët
Lekker frisse kaart met citroenen hihi.
Twee mooie kaarten.
Groetjes Grietje
Colien zei…
Proficiat met je man, fijne avond! Mooie KKT-kaartjes heb je gemaakt!
Geniet van de vakantie...
grtz Colien
GerJanne zei…
Wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Fijne vakantie en van harte met Johan!
Sarah zei…
Die citrus embossing mal is super tof!
Het werden hele mooie kaarten. 😉
Nelleke zei…
Gefeliciteerd met je man, ik hoop dat jullie een leuke dag hadden. Het kaartje is denk ik nog onderweg, dan heeft hij nog wat te goed.
Dit zijn 2 hele mooie kaarten, mooie embossingmal. Groetjes, Nelleke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Leuke kaarten laat je hier zien!
Vind die citroenenkaart geweldig!
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils