ATC-Swap Jenine's Mindful Art

 Onlangs was er op de FB-pagina van Jenine's Mindful Art een oproep voor een ATC-swap.
3 kaartjes maken, 2 versturen,
en in ruil kreeg je dan 2 kaartjes van iemand anders...

Ik maakte hiervoor deze ATC-kaartjes
'Never stop learning'


Ik maakte vroeger al eens ATC-kaartjes, 
meestal met inkt of verfjes,
nu voor het eerst met designpapier, cut-outs ed...
Ook eens leuk om te doen!

Gebruikte materialen:
zowat alles van Jenine's Mindful Art van Studio Light natuurlijk
Paperpad Inner Peace: JMA-IP-PP59
ATC-mal: Vintage Elements - JMA-IP-CD408
Stickers: JMA-ES-STIC02
Inner Peace diecuts JMA-IP-DCB30
Postcards Tickets New Awakenings Clear stamps: JMA-NA-Stamp20
JMA Rub-Ons
touw: Artemio
Kant uit de voorraadkast

Op mijn Stampin'Up-blog ben ik er vandaag met een verjaardagskaartje.


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wat zijn ze leuk geworden, Nancy!
Jantine zei…
Heel leuk, Nancy!
Groetjes
Jantine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils