Cheerful Sketches: # 118 - 2de reminderpost

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches
de 2de reminderpost van maart.

Ik mocht een toffe digi van Mirtillamente inkleuren, Sogetta, Happy Birthday.

Gebruikte materialen:
Digi Sogetta Happy Birthday van Mirtillamente
ingekleurd met Twinmarkers
DP Pic'n'Mix: First Edition Paper
Bloemetjes: Marianne Design
Kat: Craft Sensations

Dit is de schets:
Deelnemen kan tot 28 maart om 18 uur.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS zag je de oproep in mijn blogbericht vorige week?

Reacties

Diny zei…
Mooie kaart Anita....wat een boos gezicht trekt het dametje he....haha!
Groetjes Diny
Angélique zei…
Mooi gemaakt, het papier past perfect bij de digi.
Ilonka zei…
Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Ilonka
Margreet zei…
Ik vind dat meisje best wel boos kijken, maar desondanks heb je haar mooi gekleurd en er een prachtige kaart mee gemaakt.
Vandaag heb ik mijn kaart voor Johan gepost.
xxx Margreet
GerJanne zei…
Ik vind je kaart en kleurwerk mooi! Maar de digi niet zo....

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils