You can do it!

 Deze week mocht ik op de FB-pagina van Pronty Crafts & Friends weer een fototutorial delen.
Ik deel die ook graag met jullie.

Deze keer ging ik aan de slag met mooie spulletjes uit de nieuwe Sympathy-collectie.


Gebruikte materialen:
470.806.004   Mask Stencil A5 Wing
470.806.002   Mask Stencil A6 Life Changing
492.001.036   Chipboard Wings A4


Ik koos een paar vleugels uit het chipboard Wings A4
en bewerkte die met een paar kleurtjes wax. 
Zo leuk om te doen !


Op een vel glad wit papier heb ik het Wingsstencil gelegd,
hierdoor een lichte kleur inkt aangebracht,
ik gebruik hiervoor een blendingborsteltje.


Daarna heb ik er het maskstencil Life Changing op gelegd,
met blauwe distress oxide heb ik de tekst aangebracht.
 
Ik heb ook een paar spetters gestempeld met de blauwe inkt.


De chipboardvleugel heb ik opgeplakt met Dutch Doobadoolijm.


Tof hé hoe je zo'n chipboardelement tot zoiets kan 'omtoveren'...


Eens wat anders dan anders,
maar zo leuk om met inktjes en stencils te spelen!
Helemaal niet moeilijk:
YOU CAN DO IT !

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

GerJanne zei…
Prachtig Nancy! Wat een mooi eindresultaat is het.
Freubelmina zei…
Knap gemaakt Nancy, ik houd niet zo van deze materialen maar jij maakte er een mooie kaart mee xx
Daphne zei…
Wat ontzettend mooi.. de vleugeltjes hebben iets magisch, zeker op de manier zoals jij ze bewerkt hebt.
Eri zei…
Wow, dat ziet er super uit!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Wow, mooi gedaan Nancy!
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Leuk idee, prachtig kaartje
Wies zei…
Mooie kaart Nancy. Mooi zoals je de achtergrond met de stencils gemaakt en de chipboard vleugel bewerkt hebt.
Prachtige kaart Nancy.
Wat mooi hoe je de vleugel op de achtergrond terug laat komen op de voorgrond!!
Fijn weekend, Antje
!neke zei…
Heel erg mooi Nancy !!!!
Groeten Ineke
Sarah zei…
Wauw tof! Het is zo'n mooi geheel. En zo leuk hoe je het hout een effect gaf.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils