An-Na Swap 9 Opdracht 2

Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost,
de 2de met het pakket "Write your Story"
van Jenine's Mindful Art (Studio Light). 

De 2de opdracht:
Gebruikt de perkamentrolstans om een kaart te maken,
gebtuik dessinpapier en één van de stencils.

Dit vond ik een moeilijke opdracht,
ik vind de perkamentrol mooi, maar had niet echt een idee hoe die te 'vullen'...

Ik stanste de rol uit dessinpapier,
de basiskaart stanste ik uit effen cardstock
dat ik bewerkte met het handschriftstencil en distress oxide Speckled Egg.
Daarna gebruikte ik allerlei stansjes en diecuts om de rol te decoreren.

Gebruikte materialen uit het pakket:
DSP Write your Story
Doily Slimline Card JMA-WYS-CD200
Writing Background Elements JMA-WYS-CD201
Writer's Collection JMA-WYS-CD203
Stencil Written Note Page JMA-WYS-MASK100
Diecuts JMA-WYS-DCB24
Andere;
Bloemen & swirl JMA-ES-CD205
Vlinder JMA-ES-CD204
Quotes JMA-ES-STIC07

Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique,
breng je haar ook een bezoekje?

Fijn dat je hier op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Irene zei…
Niet te zien dat je het moeilijk vond Nancy, de perkamentrol zit vol leuks om te bewonderen!
XxIrene
Daphne zei…
Jij maakte iets heel anders dan Angélique, zo leuk om te zien..... dezelfde opdracht maar totaal verschillend.
Ik vind het een prachtige kaart geworden, ik hou wel van de romantische uitstraling.
Caroline zei…
Goed gelukt en leuk dat jullie elkaar zo steeds uitdagen!
Groetjes Caroline
karin zei…
Een mooi geheel met leuke details Nancy. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin
Angelique zei…
Mooi gedaan, leuk om te zien dat je ook een basiskaart hebt gebruikt met het stencil. Ook het dp is volgens mij hetzelfde. Leuk gevonden de waxstempel met de stempel erbij, zo werden de rollen vroeger gesloten. Hele mooie tekst bij de sleutel.
lieve groetjes Angelique
!neke zei…
Dat is super mooi zo !!
Groeten Ineke
Eri zei…
Een mooie kaart Nancy! leuk o te zien hoe verschillend jou kaart en die van Angelique verschillen.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Wauw wat heb je dit mooi gemaakt. Echt prachtig. Dat je het best moeilijk vond is helemaal niet te zien!
Tina Z. zei…
This is so beautiful and thank you so much for your super cute card, it arrived last week. Never too late for such a beauty.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils