Kleurenkaartenteam # 2023/01 - Zilver met bordeauxrood

 Op deze laatste woensdag van januari kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland 
zilver en bordeauxrood.
Jantine koos het bordeauxrood als nieuwe kleur bij het zilver van Colien.
Een mooie feestelijke combinatie!

Ik maakte 2 kaartjes:


Het eerste met allemaal spulletjes van SU:


Gebruikte materialen:
Chic Dies 158815
Meadow Dies 155852
Tekststempel uit set Lieve Bloemen - SAB 2023 - 161853
Cardstock en inkt: Merry Merlot - SU

Voor mijn tweede kaartje liet ik me inspireren door een schets van AHSC van een tijdje geleden,
hier mixte ik allerlei merken door mekaar,
ik vind het altijd leuk om van alles bij mekaar te zoeken...


Gebruikte materialen:
vellum: DécoTime
In & Out Diag. Stitched Rectangle:MFT
Painted Label dies: SU
Liefs: Die'Sire
In je eigen woorden: SU
Inkt en Cardstock: Merru Merlot - SU


Ook benieuwd naar alle zilver/bordeauxrode creaties?
Alle info vind je hier 
bij Martina, die dit leuke evenement elke maand organiseert.
Ook zin om eens mee te doen?
Volgende woensdag vind je bij Martina de oproep met de nieuwe kleur,
en dan kan je je opgeven voor het KKT-rondje van eind februari!
Doen, zou ik zeggen!

Morgen ben ik er weer met een kaartje voor 52 Weeks to Christmas,
daar start onze maandelijkse challenge,
ik mocht het thema kiezen...

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties met veel plezier
!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Femminde zei…
Wat een mooie kaartjes Nancy!! Heel verschillend. Maar beide mooi, ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vindt.
Tot het volgende KKT !!
Groeten van Femminde
Marfien zei…
Twee toffe kaartjes, mooie combinatie van materialen
Wilma zei…
Alweer 2 MOOIE kaartjes Nancy in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Margreet zei…
Wat zijn ze allebei mooi, Nancy!
xxx Margreet
2 hele mooie kaarten Nancy!
Caroline zei…
Heel mooi en aan die combi heb ik niet gedacht vrees dat ik deze keer niet juist dacht, inspiratie ontbrak.
Liefs Caroline
karin zei…
Heel mooi gemaakt Nancy. Prachtige kaartjes.
Groetjes,
Karin
chantal zei…
Beide zijn geslaagden zeer mooi
Liefs Chantal
Nancy zei…
Hey Nancy,

Twee kaarten, zo verschillend en zo mooi...
Een waarheid als een koe: Echte post is zo veel leuker!!

Liefs,
Nancy
Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
Je@net zei…
Wauw...wat een mooie kaarten met deze kleurencombinatie, Nancy!
Monique zei…
Wat een mooie combi en wat heb je er 3 prachtige kaarten mee gemaakt.
Top!
Lieve groetjes Monique
Wow wat een mooie kaarten heb je genaakt voor het KKT.
Liefs Pia
Marijke zei…
Dat zijn twee heel mooie kaartjes Nancy! Super gedaan met het zilveren gaas achter de bloemen. Heel mooi. en de tekst ook een mooie kaart, Groetjes Marijke.
Jantine zei…
Mooie kaarten, Nancy! Wat gaaf, dat zilveren "gaas" in combinatie met de bloem. En echte post is inderdaad zoveel leuker dan mail of whatsapp!
Groetjes
Jantine
Wauww Nancy wat een prachtige kaarten heb je in de gevraagde kleuren gemaakt. Heel mooi opgebouwd en prachtige materialen heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Henriët zei…
Die zien er mooi uit!
Groetjes van Henriët
Angélique zei…
Heel mooie kaarten allebei.
Nelleke zei…
Wow 2 hele leuke kaarten. prachtig hoe je het met elkaar combineerde. Om te onthouden het idee. groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Nou dat is zeker een idee om te onthouden. Soms denk ik zo moeilijk...maar dat zal iedereen wel hebben. Heel mooie kaartjes zijn het!
oh, wat zijn deze leuk en geslaagd ! super gecombineerd,
bedankt voor je deelname deze maand bij het kleurenkaartenteam,
grtjs, martina
Freubelmina zei…
Ze zijn beide heel erg mooi geworden Nancy xx
Ik had ze op Facebook al voorbij zien komen, ze zijn mooi geworden in de kkt kleuren Nancy!! 🌺☕️
Mooie kaarten. Dat "gaas" Achter bloemen, erg leuke mal.
En de tekst op de andere spreekt mij echt aan. Een kaartje ontvangen of sturen is toch erg leuk. Ik laat ze altijd een heel aantal weken staan om van te genieten. Zo jammer dat het nog zo weinig wordt gedaan.
Grietje
Sarah zei…
Wat een mooie kaarten met de kleuren van het KKT. Je Su materiaal wordt goed gebruikt, geniet er maar van. Fijne zondag. Ja, ik ben heel laat met mijn KKT rondje. Mijn excuses. 😉

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils