Rainbows and Cactussen

 Misschien herinneren sommigen zich nog dat ik in het voorjaar na een FB-live van Monique bij Hobbyvision de Floralcollectie van Pronty won, met daarbij de vraag om hiermee 3 projectjes te maken als gastdesigner bij HobbyVision.
Ik kreeg daarna de vraag om 3 maanden gastdesigner te worden bij Pronty.

Onlangs was er bij Pronty een Designteamdag, ik werd ook uitgenodigd en ben nu volwaardig teamlid bij Pronty.  Een leuke uitdaging om wat meer met mixed media te doen, en toch kan ik ook kaartjes blijven maken...

Onlangs kwam er een nieuwe (mini)collectie uit onder de titel Rainbows and Cactus.
Ik maakte een reeks kaartjes met het leuke stencil.  


Ik maakte een aantal achtergrondjes met het stencil en distressoxides,
voor het kaartje bovenaan rechts gebruikte ik structuurpasta.
Eenmaal een reeks achtergrondjes klaar heb je snel een kaartje:
ik gebruikte hiervoor de leuke embellishments,
wat jute of een lintje, een chipboardelement, ...

Gebruikte materialen:
Chipboard Objects  Rainbow & Cactus A5 - 492.001.034 van Pronty
Embellischments Rainbow & Cactus A5 - 492.700.13 van Pronty
Stencil Rainbow & Cactus A5 - 470.802.100 van Pronty
Structuurpasta van DDBD
Grunge Tekststempel van JMA - Studio Light
Distress-Oxides

Benieuwd wat jullie van de collectie vinden of er ook mee aan de slag gaan!

Fijn weekend!

Crealieve groetjes
Nancy






Reacties

Irene zei…
Wat een fantastisch nieuws Nancy, gefeliciteerd met deze uitdaging en héél véél plezier en succes gewenst! Deze gave creaties beloven véél!!!
XxIrene
Trijntje zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trijntje zei…
Wat een mooie fleurige achtergronden heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je designerschap. . Heel leuk voor je. Groeten Trijntje
Angélique zei…
Heel mooie kaarten en labels. Gaaf dat je nu teamlid bent, gefeliciteerd!
Daphne zei…
Gefeliciteerd.
Wat leuk, echt iets voor jou.
Deze serie ziet er heel verschillend en creatief uit, heb je goed verzonnen en gemaakt.
Leuk, ik ben benieuwd wat we nog meer gaan zien.
Margreet zei…
Wat een gaaf nieuws, Nancy. Proficiat! Het is jou zeker toevertrouwd, want je hebt al heel veel moois laten zien.
xxx Margreet
Wauw, Nancy, das echt fantastisch nieuws !!!!
en je kaartjes zijn echt geweldig
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
GerJanne zei…
Van harte proficiat! Wat een leuk nieuws. En erg leuk, je kunt er ook goed mee uit de voeten.
wat een leuke nieuwe uitdaging, je maakte al veel moois,kan niet wachten waarmee je ons nog meer gaat verrassen, leuke voorbeelden maakte je deze keer al, groetjes Petra
Nicolette zei…
Succes met je nieuwe dt baan. Dat gaat vast goed komen.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils