An-Na Swap 8 opdracht 5

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost,
de laatste met het lopende pakket, eens anders dan anders door de kleurenkeuze, de rubb-ons, ...
De laatste swappost is zoals gewoonlijk een 'alles mag'
als we maar minstens 2 zaken uit het pakket gebruikten...

Dit was het pakketje:


  Cling Stamp Dotty Flowers – Art by Marlene – Studio Light (STAMPBM71)
Rub-On Transfers - Art by Marlene – Studio Light (RUBBM01)
Square Basic Shaker die (178) – Studio Light (SL-ES-CD178)
5 shaker blisters – Studio Light (SL-ES-BLIS02)
Blokje Ombre papier 15/15 -  Avec
15 vellen DSP Foil & glitter – Craft Universe   
Uitgestanste basismallen Slimline big booboo die set WhimsyStamps (volgen nog)
Plakparels div. maten en kleuren – Action  + wat klein shakermateriaal


Ik maakte dit shakerkaartje:


en gebruikte hiervoor 6 zaken uit het basispakket (paars gekleurd in overzichtslijstje)...

Benieuwd naar het kaartje van Angélique,
breng haar dan zeker ook een bezoekje! 

Vanaf volgende maand zijn we er met een nieuw pakketje
en 5 nieuwe opdrachten.

Leuk dat je weer langskwam,
ik probeer in de komende dagen een blogrondje te doen,
het was hier heel druk,
en op het werk zijn reorganisaties bezig die me wat 'bezighouden'...

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Angelique zei…
Haha, we zaten een beetje op hetzelfde idee. Mooie kaart, ik had te weinig vulling in m'n schudgedeelte gedaan.
Lieve groetjes Angélique
Heel leuk kaartje met een mooi schud gedeelte.
Eri zei…
Leuke kaart! Wat grappig dat jullie hetzelfde idee hadden, ook al zijn ze totaal verschillend!
Groetjes, Eri
Diny zei…
Ook jouw kaartje is een hele leuke Nancy!
Mooi pakket hebben jullie samengesteld!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
wat een vrolijke kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Angélique zei…
Heel vrolijk, leuk!
hoe leuk is da!!!! Kei tof
Very sweat card.
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Dora zei…
Super leuk en vrolijk.
Marfien zei…
Tof kaartje, vrolijke kleuren en veel materiaal uit je pakket
Daphne zei…
Wat een mooie achtergrond.
Het schud gedeelte vind ik altijd leuk op een kaart.
Mooi dat je de achtergrond van het schud gedeelte ook hebt gestempeld.
GerJanne zei…
Was de opdracht een schudkaartje? Omdat jullie dat allebei hebben gemaakt...En ik vind het reuze leuk!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils