Kleurenkaartenteam #2022/10 : stevig oranje met nachtblauw

 We zijn alweer de laatste woensdag van de maand,
kleurenkaartenteamdag (KKT) dus in blogland... Toch in Vlaanderen en Nederland...

Nelleke mocht de nieuwe kleur bij het stevig oranje kiezen en koos voor nachtblauw,
een mooie combinatie!

Een collega van mij wordt binnenkort teamverantwoordelijke in een andere dienst,
voor haar maakte ik dit kaartje:


Gebruikte materialen:
Just want to say: Floral Gallery Dies - Stampin' Up
Good luck: Art Gallery - Stampin' Up
Chic dies - Stampin' Up
Stitched Greenery die -Stampin' Up

Oranje is niet echt een kleur dat ik vaak gebruik,
maar zo is het toch een heel opgewekt kleurtje!

Ik ben benieuwd naar alle kaartjes,
maar het zal waarschijnlijk wel weekend worden vooraleer ik mijn blogtoerke kan doen...
Wil je ook alle KKT-kaartjes bewonderen?
Alle adressen vind je bij Martina
organisator van dit leuke maandelijkse evenement!


Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Toffe kaart voor je collega!
Angélique zei…
Ook jij hebt een mooie kaart gemaakt met de mooie kleurencombinatie. Leuke compositie van mallen.
Sarah zei…
Ik gebruik oranje zelf ook niet veel. Maar met het stippen heb ik de kleur wel meer leren waarderen. Het is een goede contrast kleur. Jouw kaartje is mooi in balans. De witte achtergrond met alle stipjes is tof. En ik zag dat je ijverig bezig bent met pronty. Tof x
Je@net zei…
Erg leuke kaart met deze kleurencombinatie, Nancy!
Colien zei…
Heel mooi kaartje maakte je voor je collega in de KKT-kleurtjes!
Grtz Colien
!neke zei…
Mooie frisse kaart !!!!!
Groeten Ineke
Marijke zei…
Een leuk kaartje en zeker leuk voor deze bestemming! top dat rasterwerkje erachter! Groetjes Marijke.
Diny zei…
Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt Nancy!
Jij bent benieuwd naar de kleur die ik erbij ga kiezen....nog een weekje wachten...haha!
Groetjes Diny
Margreet zei…
Wat een mooi kaartje heb je voor je collega gemaakt. Hier wordt ze vast heel vrolijk van!
xxx Margreet
Jantine zei…
Leuke vrolijke kaart voor je collega, Nancy! En ik gebruik ook niet vaak oranje, denk meestal voor het KKT en als ik het dan doe vind ik het vaak heel leuk. Suf eigenlijk, dat ik het dan niet vaker gebruik.
Groetjes
Jantine
Zo dat is een prachtige kaart geworden voor je collega.
Groetjes,
Pia
GerJanne zei…
Dat vind ik toch zo frappant, dat je schrijft: we zijn alweer de laatste woensdag van de maand. Dat zeggen hier de Noord-Nederlanders ook.
Je kaart is heel mooi. Prachtig die achtergrond stans!
Nelleke zei…
Een leuk en vrolijk kaartje. Ik herken dat wel hoor over dat oranje dat gebruik ik niet vaak als kaart en nu dus wel en zelfs nog enveloppes mee gemaakt. groetjes, Nelleke
Daphne zei…
Leuk hoor, wat goed bedacht.
Ik gebruik weinig oranje, maar nu, in de herfst is het wel een kleur waar je bijna niet omheen kan.
chantal zei…
Wat een geslaagde kaart, mooi gedaan
Liefs Chantal
Henriët zei…
Mooie kaart voor je collega.
Dat raster is wel een goede om te onthouden voor het KKT.
Groetjes van Henriët
Wilma zei…
Good luck.....is GOED gelukt Nancy en dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Heel MOOI.
Liefs Wilma ☺☺☺
leuke kaart heb je gemaakt, mooi en geslaagd !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
Marfien zei…
Leuke kaart voor je collega, de kleuren en de motiefjes maken er een mooi geheel van
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een vrolijke kaart maakte je met een leuke, positieve boodschap op!

Liefs,
Nancy
Femminde zei…
Nou ja hier is het ook al bijna weekend voordat ik tijd had, dat is soms zo toch.
Je hebt een super leuk kaartje voor je collega gemaakt!!
Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
Groeten van Femminde

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils