Octohugs

 Onlangs was nichtje Anna jarig, 15 jaar al!

Kort ervoor had ik een workshop gevolgd bij Elke
(zie dit blogbericht)
en ik wou het schuifsysteem ook voor Anna's kaartje gebruiken,
en gebruikte hiervoor de leuke spulletjes uit de sea-collectie van Pronty.


Gebruikte materialen:
van Pronty
Stencil A4 Layered Water : 470.803.096
Stencil A4 Sea Objects: 470.803.094
Chipboard A4 Sea Objects: 492.001.028
Stickers A5 Sea Text: 491.100.019
andere:
Slidersysteem: Nellie Snellen
15: ECD
Distress Oxide voor achtergrond
Gesso van DDBD en Oxide Spray voor de octopus en schelp
witte gelpen


Ik vond het heel leuk om de kaart te maken,
en het kaartje viel geweldig in de smaak bij de jarige.

Dankjewel voor je blogbezoekje!
Lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Freubelmina zei…
Wat een prachtige kaart Nancy, ik vind de inktvis wel een beetje eng hoor 🙈xx
Dat is een leuke kaart met deze lief kijkende octo!
Angélique zei…
Een heel mooi kijkje onder de zeespiegel, heel mooi gemaakt!
Caroline zei…
Heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Prachtig.
En zo leuk op de foto gezet met die schelpen erbij.
Altijd leuk als de kinderen blij zijn met een zelf gemaakte kaart.
Je@net zei…
Super leuke kaart, Nancy. Kan me voorstellen dat het in de smaak gevallen is!
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een leuke kaart voor je nichtje! Heel leuk dat bewegende element.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils