Nick 50 jaar...

 Woensdag was Nick, de man van Angélique, jarig.

Deze bijzondere verjaardag verdiende een bijzonder kaartje natuurlijk.  
Ik was wat aan het nadenken over wat ik zou maken
 toen Angélique als tip gaf dat ik toch leuke digi's had van een oud mannetje... 
Tja, als Angélique die tip gaf, dan zou ik toch wel durven om Gus nog eens van onder het stof te halen...

Ik had op een FB-groep een tof kaartmodelletje gezien,
een dubbele (reverse) watervalkaart,
eigenlijk perfect voor foto's, maar nu dus voor een kaart gebruikt.
Ik was met cardstock gestart en dessinpapier uit een blokje van Studio Light
maar merkte dat het te dik zou worden
en ben dan overgestapt op dessinpapier van Sostrene Grene, dat was wat dunner om te verwerken
tof papier, met hier en daar wat gouden accentjes,
perfect voor deze 'gouden' leeftijd!  ;-)

Het was niet makkelijk om er foto's van te nemen,
ik probeer je toch even mee te laten 'bladeren'.



De OMG-flap opengeklapt:



En als je trekt aan de voorste flap,
dan begint de waterval te waaieren,
de ene naar voor,
de andere naar achter:




Ook zin om er aan te beginnen?
Hier vind je het filmpje.

Wij zijn met vakantie in Zuid-Holland,
vandaag staat een dagje Leiden op de planning,
wat geocachen, wat genieten van dit mooie stadje...

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wauw...wat super gaaf gemaakt, Nancy. Deze prachtige creatie gaat zeker in de smaak vallen bij de jarige!
Nicolette zei…
Wat een gave kaart. Heel leuk gemaakt. En een fijne vakantie gewenst.
Groetjes Nicolette
Wat een bijzonder model. Fijne vakantie en geniet van ons mooie land.

Lieve groet, Petra
Colien zei…
Heel stoere kaart, mooi model!
grtz Colien
karin zei…
Prachtige creatie voor Nick. Daar was hij vast even mee bezig om alles te bekijken 🙂
Schitterend gemaakt.
Veel plezier met je vakantie.
Groetjes,
Karin
Margreet zei…
Wow, wat gaaf en wat veel werk, Nancy. De digi's van Gus zijn hier bijzonder geschikt voor en je hebt ook leuke teksten gebruikt.
Geniet van je vakantie!
xxx Margreet
Angélique zei…
Zoooooo, dat is een uitgebreide creatie, mooi gemaakt! Daar zal de ontvanger wel van onder de indruk zijn.
Daphne zei…
Zooooo, wat een leuk model.
Ik ga mij eens verdiepen in het model, dank je voor het linken van het filmpje.
Je maakte een prachtige kaart.
Wat een werk, maar wat ontzettend leuk.
Hiermee is Nick vast héél blij geweest.
GerJanne zei…
Nou!! Jij hebt flink uitgepakt! Wat een supermooie creatie heb je voor Nick gemaakt, Zoveel te zien en te bekijken en te doen...
Freubelmina zei…
Nou dit zou je op je verjaardag mogen ontvangen zeg…verbleken toch al je cadeautjes!
Erg mooi Nancy en wat is er veel leuks op te zien…
Fijne vakantie xx
Wies zei…
Wat een leuke en mooie (dubbele) watervalkaart heb je voor Nick gemaakt. Ga het filmpje zeker bekijken. Bedankt voor de link.
En een fijne vakantie toegewenst.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils