Creative Sketchy Girls : # 75

 Op deze 20ste van de maand
zijn we er bij Creative Sketchy Girls weer met een nieuwe challenge,
de 75ste al, voor mij de laatste als Designteamlid.  
Ik ben er al bij van de start in mei 2016,
tijd om de fakkel door te geven aan iemand nieuws...

We kregen de mooie digi Summer Winds,
zowel de ingekleurde als te kleuren versie,
ik maakte met beide een kaartje:


Deze kleurde ik zelf in, 
ik gebruikte lintjes voor de strepen van de schets,
ik vond geen echt passende washitapejes...
De ronde tekststempel is al een oudje, 
maar te leuk om niet meer te gebruiken...

***


Voor deze gebruikte ik dan de ingekleurde digi,
ook wel handig als het eens snel moet gaan.


Gebruikte materialen:
Digi Summer Winds van The Paper Shelter
DP Fresh Feelings: Craft Sensations
Tekststempels: Noor 6410/0005


Dit is de schets,
veel plezier met de challenge!
Deelnemen kan tot 19 september.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Sarah zei…
Leuk! Al van 2016, ik kan het me nog herinneren de start....wat vliegt de tijd. Nu kan je je creativiteit weer in iets anders kwijt. 😉
Wow dat is al een lange tijd. 2 hele mooie kaartjes met deze leuke digi.
Angélique zei…
Je hebt 2 heel leuke kaarten als afsluiters gemaakt. Knap dat je al 6,5 jaar dt lid was.
Nicolette zei…
Leuke kaart Nancy en succes met wat er op je pad gaat komen.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Leuke kaart en succes verder!
Groetjes Caroline
Grappig hoe je de afbeelding en tekst in beide kaartjes uitgewisseld hebt en ook het lint is een prachtig detail! Jammer dat je stopt als designteamlid maar ik weet zeker dat we toch nog wel veel mooie dingen van je gaan zien hier op je blog!
GerJanne zei…
Ze zijn allebei erg leuk! Je hebt weer mooie voorbeelden gemaakt. Bedankt voor al die jaren! Nu tijd voor wat anders??
Dat zijn twee mooie hekkensluiters Nancy. Leuk zoals je de linten verwerkt hebt en mooie "zeekleuren" heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Marfien zei…
twee leuke kaartjes als afsluiter, ben benieuwd naar je nieuwe ideeën :-)
Colien zei…
Wat een leuke sketch en jouw uitwerking is erg tof! En al zo lang DT-lid, mooi om met deze 2 toppertjes af te sluiten.
grtz Colien
Daphne zei…
Ik vind ze beide erg leuk.
Wat een leuke sketch ook.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils