Workshopkaartje

 Vorige woensdag ben ik nog eens naar Elke geweest voor een workshop,
het was al een hele tijd geleden, 
er stond een leuk 'interactief' kaartje op het programma.

Ik had ook nog eens afgesproken met Sarah,
dat was nog véél langer geleden, al 3 jaar...
Tof om mekaar nog eens terug te zien en wat bij te babbelen.

Het workshopkaartje met het leuke draaisysteem:

  

Geen kleurtjes die ik zelf snel zou kiezen,
maar wat een leuk effect die 4 kleuren samen...

Als is zo'n dag op zich wel lastig, want 2 keer ca 2u15 op de trein
(en in de heenreis nog zowat 20 minuten langer wegens vertraging door spoorlopers!),
toch geeft zo'n dagje me heel wat energie,
een workshop volgen vind ik altijd fijn
en een blogvriendin ontmoeten is toch ook supertof !

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Angélique zei…
Een heel leuke kaart, zo leuk dat het schattige muisje op de ster door het heelal vliegt.
Dat was vast een heel gezellige dag.
Eri zei…
Wow, je kaart is prachtig geworden! Zo gaaf met die vliegende muis! Je hebt er een hele reis voor gemaakt! Tof dat je Sarah nog even ontmoet hebt!
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt op workshop Nancy.
Mooie achtergrond.
Groetjes Elle-jeanne
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart is dit, Nancy!
Josje zei…
Mooi deze kaart! groetjes Josje
Hermien zei…
Enig kaartje en altijd gezellig om even bij te kletsen.

Groetjes Hermien
fijn te lezen dat je een geslaagde dag hebt gehad. Hopelijk neemt dit de overhand, en niet de spoorwegen die het eigenlijk niet echt goed doen de laatste tijd...
Leuk kaartje is het geworden zo,en interactief... altijd goed ! hahahah
grtjs,martina
Wat een leuke kaart Nancy, mooi bewerkt die achtergrond en zo leuk die muis die op zijn ster wegvliegt. Je hebt er wel een reis voor moeten ondernemen maar als het het waard is geweest is dat toch prima?
Lieve groetjes Miranda
Caroline zei…
Superleuke kaart is het geworden!
Groetjes Caroline
Gerrina zei…
Mooie kleuren en achtergrond! In 1e instantie zag ik geeneens hoe deze kaart interactief was...leuk! Het is super om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd he? Groetjes, Gerrina
GerJanne zei…
Nou, je hebt er wel wat voor over! EN de kaart is echt heel leuk. De kleuren zijn mooi, wat winters in mijn ogen, maar wel heel mooi. En leuk dat interactieve!
Margreet zei…
Fijn om te lezen dat je een geslaagde dag hebt gehad, Nancy. Jij hebt er idd heel wat reistijd voor over gehad, zeg.
Het workshopkaartje ziet er geweldig leuk uit.
xxx Margreet
Wies zei…
Wat een leuke interactieve kaart heb je op de workshop gemaakt. Ik vind de achtergrondkleuren erg mooi. Gezellig om ook Sarah te ontmoeten.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils